Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
den här är också kul
[YOUTUBE-ID]3RJXP1tfSBM[/YOUTUBE-ID][/
Så ironiskt att dom pratar om alkohol och killen som blir intervjuad säger att det inte förekommer i den gruvan![]()
den här är också kul
Så ironiskt att dom pratar om alkohol och killen som blir intervjuad säger att det inte förekommer i den gruvan![]()
Ja, nästan lika komiskt som att det stod en halvt urdrucken 75'a på säkerhetschefens kontrollbord när dom gick in i tjernobyl....
den här är också kul
Nja, han säger att senast de fick betalt var i mars för arbete i de utförde i november, nu har de ej jobbat sedan november och hoppas att strejka kommer att hjälpa dem...
Nja, han säger att senast de fick betalt var i mars för arbete i de utförde i november, nu har de ej jobbat sedan november och hoppas att strejka kommer att hjälpa dem...
Så går det när man lyssnar på andra![]()
Så går det när man lyssnar på andra![]()
Hahaha, jag vet, jag har oxå hört den versionen, men om man lyssnar på vad han säger (förutsatt att man kan ryska) så näms inte alkohol överhuvudtaget....![]()
Hahaha, jag vet, jag har oxå hört den versionen, men om man lyssnar på vad han säger (förutsatt att man kan ryska) så näms inte alkohol överhuvudtaget....![]()
Stämmer. Bad en ukrainsk korridorsgranne översätta. Var nå strejk om lön eller något i den stilen. Dock förstod hon inte vad som var så kul med klippet.
"Men hallå, killen i bakgrunden?!"
"Ja, och?" var hennes svar...
Rofl!!!! det där gjorde min dag..![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |