Världens sämsta semester

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
Gick på semester i fredags förra veckan och passade på att köpa mig en radiostyrd metanolbil eftersom vädret är så växlande dåligt.
Senare i tisdags åkte jag och en kompis till bilbanan i skarpnäck, det var givetvis stängt men då vi inte vart där förut så parkerade vi vid vägen och knallade ner 100m till banan. 5-10min senare kom vi tillbaka till en bil med inslagen ruta :eek:. Någon hade stulit våra väskor med sändare, digitalkamera, mobil, metanol och plånbok med alla tillbehör.
Vi fick tips om ett pundarläger någon kilometer bort så vi åkte dit och snackade med tjackgubbarna dock utan resultat, de hade dock en bil full med radioplan och annat.

Igår var jag iväg och köpte mig en ny sändare till bilen som givetvis inte funkade när jag kom hem och testade på kvällen. In och skulle byta idag, fanns inga inne men var beställda till i eftermiddag. Bra då drar jag några repor på bulten då solen faktiskt skiner!! :banana

Efter några vändor och otrevliga överraskningar bakom krön beslutar jag mig för att åka hem, det är alldeles för mycket trafik där på vardagarna. Åker hemmåt olagligt sakta och ser en lite ekorre skutta över vägen, bromsar in för att inte köra över den stackarn. Pust! Han springer förbi mitt spår, släpper bromsen och vad händer då? Jo ekorren VÄNDER!!! Suck.. det här är mitt livs sämsta semester och det har bara gått 4 dagar. :huvet

Åk till Ljungby och titta när folk skyfflar vatten ur sina källare.. Medtag solstol, folköl och paraply. Och vips, så finns det andra som har det värre!!

juha01 skrev:
Åk till Ljungby och titta när folk skyfflar vatten ur sina källare.. Medtag solstol, folköl och paraply. Och vips, så finns det andra som har det värre!!

Helt klart! :rolleyes:

NoicE skrev:
Det där med ekorren var väll inte så farligt, eller fick du blod på stället?
Värre med inbrott :va

du är fan så jävla dum i huvet man bara kan bli. två djurplågarrepliker på bara några minuter. låssas du, eller är du dum i huvet på riktigt eller????

anja skrev:
du är fan så jävla dum i huvet man bara kan bli. två djurplågarrepliker på bara några minuter. låssas du, eller är du dum i huvet på riktigt eller????

Det är väll inte djurplågeri, djur dör hela dagarna, man kan inte göra något åt det.
Man kan svära över idioter som grillar katter i bur. Jag spottar på dom.
Dom borde ingå i min lista över folk som bör avlivas utan frågor.
Jag gillar inte djur speciellt mycket, tyvärr. Jag vet inte varför.
Och NEJ jag har aldrig dödat ett djur, skulle aldrig göra det heller.
Och NEJ jag var inte road av att se den brinnande katten.

anja skrev:
Finns en orsak till att man har ignore på Mavve och Noice....

juha01 skrev:

Tss. bor bara nårra mil ifrån Ljungby men som tur är så ligger vårt hus på en backe :yoparty

Men varfan man än kör så är sjöarna uppe precis vid vägkanten, men har ju lugnat sej nu i nårra dar, men översvämnsvarningar till helgen igen då det ska regna som faaan än en gång.... :4skrika

anja skrev:

Men ååååhhh, think of the children!!!!!!!!! :rolleyes:

En ekorre... HALLÅ??? Vakna!!!
Sånt händer. Skäl hellre på mig. När jag körde glassbilen och jag fick se ett rådjur på vägen gasade jag allt vad det gick(!) och siktade efter dem. :cool:
Jag har även styckat och ätit upp ett rådjur. :hihi

Du är inte normal Anja.

Mavve skrev:

Sånt händer. Skäl hellre på mig. När jag körde glassbilen och jag fick se ett rådjur på vägen gasade jag allt vad det gick(!) och siktade efter dem. :cool:

Du är inte normal Anja.

:rofl :lol :rofl :rofl :lol :lol :rofl

Mavve skrev:

Du är inte normal Anja.

Kung! :rofl

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...