Väntan

Hellbilly

Medlem
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
Bandit 1200s -97
Sitter här med två veckor gammalt A på körkortet, och väntar på att alla papper ska bli klara på min nyimporterade hoj.
Kan ni tänka er hur långsamt tiden går :huvet .

Välkommen hit och grattis till kortet och den blivande hojen! :tummenupp

Sporthoj är som crack; Sjukt beroendeframkallande, och man fryser när man inte får surfa här. ;)

Hellbilly skrev:
Sitter här med två veckor gammalt A på körkortet, och väntar på att alla papper ska bli klara på min nyimporterade hoj.
Kan ni tänka er hur långsamt tiden går :huvet .

Vad är det för papper du väntar på?
Är det besiktningstid du menar? eller har du gjort det redan?

ducce uno skrev:
Vad är det för papper du väntar på?
Är det besiktningstid du menar? eller har du gjort det redan?

Besiktad igår... så på onsdag eller torsdag borde man ha plåtar å regbevis :tummenupp

Hellbilly skrev:
Besiktad igår... så på onsdag eller torsdag borde man ha plåtar å regbevis :tummenupp

Det är väl bara att ringa och försäkra då. sen kan du väl tillverka en egen skylt i papper, eller köra utan. Sen är det bara att tuta och köra.
Skulle aldrig falla mig in att låta hojen stå i 2 dagar för att vänta på vv. ska skicka mig en skylt.

ducce uno skrev:
Det är väl bara att ringa och försäkra då. sen kan du väl tillverka en egen skylt i papper, eller köra utan. Sen är det bara att tuta och köra.
Skulle aldrig falla mig in att låta hojen stå i 2 dagar för att vänta på vv. ska skicka mig en skylt.

Nä iofs :) men dessutom spöregnar det här uppe och ska visst hålla på imorrn oxå... men man får väl be till vädergudarna :Bugar

Back