Vännerlista

• Thread starter Thread starter Kristina
  • Start date Start date

Kristina

Guest
Varför inte göra vännerlistan klickbar så att man enkelt och snabbt kan komma till sina kompisars sidor?
Vännerlistan borde också göras synlig för andra om man vill det. Då är det lättare att hitta gemensamma vänner.
Sökfunktionen i all ära, men vet man inte vad vänner/bekanta har för nick på sajten är det lite krångligt att hitta dem man söker.

Håller som sagt med om det, få lite funktion med kompislistan. Tror någon skrev om det tidigare. Angående göra den synlig = nja, helst inte.

"problemet" med denna funktion är att den är relativt invecklad och inte så att modifiera. Och så snart en ny version av vbulletin (forumets grundkod) släpps så kommer troligen min ändring försvinna för att göras om från grunden igen.

Men ska definitivt kika på det. Det var ett tag sedan nu o det kanske har ändrats till stabilare / bättre kod nu.

Nu har jag ordnat upp en ny knapp på menyn längst upp dit ni tas för att se er kompislista som ni ändrar under er profil.

Hoppas detta är vad ni ville ha. :)

Nu har jag ordnat upp en ny knapp på menyn längst upp dit ni tas för att se er kompislista som ni ändrar under er profil.

Verkligen kanon... men för mej funkar inte knappen på linux-burken. Kör jag IE på en Windows funkar det. Anteckningar fönstret funkar att öppna även på linux om det kan vara till någon hjälp!

Strongt jobbat! :tummenupp :yoparty

Innan kunde man se vem som hade lagt till en som vän också, kan du inte fixa det för det kan ju vara kul att veta vem som tror att de är polare med en. :hihi

Sorry, minns inte den där funktionen o om den är borta just nu så tror jag den är borta helt enkelt. Hmm
Låg där man kollar sina vänner i profilen så att säga, en länk under alla man hade som polare.

Fast länken var död rätt länge, tror inte det funkade på 1 år minst.

Men den fungerade ju innan det såklart.

Det jag saknar (som jag trodde det var till för när jag senast igår la till några) är att kunna använda listan som underlag för att enkelt kunna skicka PM till de som känns aktuella bara genom att skriva ett PM, och sen klicka i de som ska adresseras. Lite som en kontaktlista bara.

Annars fattar jag inte riktigt syftet med den.

Att kunna göra det vore kanon om man t.ex vill dra ihop ett gäng för att åka eller så, bara skriva en rad, och klicka i de man vill ha med :tummenupp

Det jag saknar (som jag trodde det var till för när jag senast igår la till några) är att kunna använda listan som underlag för att enkelt kunna skicka PM till de som känns aktuella bara genom att skriva ett PM, och sen klicka i de som ska adresseras. Lite som en kontaktlista bara.

Annars fattar jag inte riktigt syftet med den.

Att kunna göra det vore kanon om man t.ex vill dra ihop ett gäng för att åka eller så, bara skriva en rad, och klicka i de man vill ha med :tummenupp
Du kan göra sådär fast omvänt genom att du först väljer vilka du vill skicka till i popuprutan sedan klicka på "Skicka PM" och skriva din text.

Nu funkar vännerlistan i linux oxo... ändrat någe? Kanoners hur som helst!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT