Välkommen våren!

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Är det någon mer än jag som har sett vad morgondagen har att bjuda på :D

VÅR!!!
Omkring halvklart och i natt ca 5 grader. Fram på tisdagen soligt och 10-14 grader. Sydvästlig vind, tidvis frisk.

Det är inte utan att det spricker upp ett leende och det börjar pirra i både magen och "andra ställen" :tungan

Helt jäkla otroligt... typiskt att det kommer in sånt väder till imorrn när frugan är borta och kommer hem först på kvällen. GRRRRR

Well well, blir en tur på onsdag i alla fall.

Helt jäkla otroligt... typiskt att det kommer in sånt väder till imorrn när frugan är borta och kommer hem först på kvällen. GRRRRR

Well well, blir en tur på onsdag i alla fall.

hehe, har inte bestämt mig om jag ska ut och åka eller bara sitta på balkongen och njuta av att bore får sig en ordentlig omgång :tummenupp

Vi som har ett jobb har inget val. Vi får flytta in i Server- rummet och låstas att det är -20 C utomhus.:död

Hmm vad jobbar ni med?
Uppenbarligen välbetalt nog för att ha råd med hoj, men vad? :D
Jag måste nämligen skola om mig :gnissla

Ser till att lite grundläggande funktioner på internet, exempelvis .se domännamn fungerar typ. Ger väl deg nog att inte direkt behöva bry sig om pengar, men rik blir man inte heller. :rolleyes:

Jahapp låter som det kan bli IT-Konsult för mig med då, håller ändå på med det som hobby.:)

Du behöver inte ha värsting höga lönen för att köra hoj, det finns flera studenter här (kanske pappa betalar) och jag är en vanlig inst elektriker.

Sen beror det ju såklart på VAD för krav du har på hojen.
Värsta värsta nyaste fetaste kostar så klart mer i både inköp underhåll och försäkring.

Du behöver inte ha värsting höga lönen för att köra hoj, det finns flera studenter här (kanske pappa betalar) och jag är en vanlig inst elektriker.

Sen beror det ju såklart på VAD för krav du har på hojen.
Värsta värsta nyaste fetaste kostar så klart mer i både inköp underhåll och försäkring.

Han har ju redan värsta feta hypermotarden ;)

Det råd jag har till de flesta som frågar mig hur jag har råd o köra hoj är: Sluta supa så jävla mycket så funkar det med en vanlig Svenssons lön att äga och köra mc.

Det råd jag har till de flesta som frågar mig hur jag har råd o köra hoj är: Sluta supa så jävla mycket så funkar det med en vanlig Svenssons lön att äga och köra mc.
hehe jajemen, fast jag har inte druckit alls sen mitten på december :tummenupp
Nu har jag pajat ryggen så jag är tvingad att byta yrke.:yoparty

Bara testat den lite grann. Tyckte den var svinkul :tummenupp
Jag är skitnöjd med den, tror helt ärligt att jag inte hade varit lika nöjd med 1100:an, jag gick efter hjärtat :tungan
*ser sig om efter sportbike* sen slipper jag ju kopplingsrasslet med! mohaha!

Det löser sig själv tycker jag. Vill man vara körklar på lördagar och söndagar så får man ta det lugnt på fredag- och lördagkvällar.

Kör man en sex - tio år gammal hoj, meckar själv och har fyllt 35, så är inte kostnaderna särskilt hemska tycker jag.

En bandag är ju en utekväll, typ 1500-2000 kr. Och man kan ju ändå inte kröka dagen innan bandag så det går jämnt ut som bully säger :D

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back