Välkommen hem... eller KUKEN!!

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Så var man tillbaka hemma i svedala då. Vad möts man av när man kliver innanför ytterdörren tro? Jo ett stort jävla välkommen hem i form av en stulen tv, stereo, dvd och ett uppbrutet köksfönster!!!

Är det nån som får nys om en billig 42" plasma av märket Medion, en stereo (25-skivors cdväxlare och förstärkare/reciever) eller DVD av märke Pioneer så skrik till!

newstead skrev:
Så var man tillbaka hemma i svedala då. Vad möts man av när man kliver innanför ytterdörren tro? Jo ett stort jävla välkommen hem i form av en stulen tv, stereo, dvd och ett uppbrutet köksfönster!!!

Är det nån som får nys om en billig 42" plasma av märket Medion, en stereo (25-skivors cdväxlare och förstärkare/reciever) eller DVD av märke Pioneer så skrik till!
välkommen hem..... :brinnerup men dom lämnade datorn ser jag,, och hojen hoppas jag

Last edited:
crashtestdummy skrev:
välkommen hem..... :brinnerup men dom lämnade datorn ser jag,, och hojen hoppas jag

ja, dom verkar ha gått raka vägen in i vardagsrummet, plockat tv, stereo och min sparbössa i form av ett whiskyrör fullt av mynt och sen ut igen. inget annat verkar rört.

:fatta! :näsblod :smasha :finger :censored :kulspruta :machinegu

Fan vad tråkigt. :(

newstead skrev:
ja, dom verkar ha gått raka vägen in i vardagsrummet, plockat tv, stereo och min sparbössa i form av ett whiskyrör fullt av mynt och sen ut igen. inget annat verkar rört.

Du bor i markplan antar jag? Turligt nog är det inte så vanligt med tjuvar som har med sig stege... Du får väl börja med mörkläggningsgardiner (svarta sopsäckar är billigast tror jag) i fortsättningen.

newstead skrev:

säg till om du behöver hjälp med något. :tummenupp

erik skrev:
Fan vad tråkigt. :(

Du bor i markplan antar jag? Turligt nog är det inte så vanligt med tjuvar som har med sig stege... Du får väl börja med mörkläggningsgardiner (svarta sopsäckar är billigast tror jag) i fortsättningen.

Ja, jag bor i markplan. Har persienner som varit nerdragna sen i maj när jag flyttade in så det hjälper nog inte med sopsäckar... ström i dörrhandtagen, försåtsminerade fönster, trampminor i golvet, blodtörstande pitbulls och en ksp 58 under huvudkudden är nog fan vad som skulle behövas!

crashtestdummy skrev:
säg till om du behöver hjälp med något. :tummenupp

du är en riktig kompis :tummenupp
om jag får tag på dom så skulle det vara bra med nån som höll i medans jag slår sönder deras knän :kryckor

Mattias650 skrev:
Fan va trist. :(
Hoppas du får bra med ersättning från försäkringsbolaget.

det hoppas jag med men med min vanliga tur så får jag väl så det räcker till en 14-tummare... svart-vit

Mr Vader skrev:
det är ju faan att man inte kan få ha något ifred... :6surkart :huvet :6surkart säg bara till om det är något du behöver ha hjälp med... :cdevil

det är surt som fan! var ju inte direkt vad jag hade hoppats på när jag klev innanför dörren...
skulle behöva hjälp med pilsnersällskap nån kväll kanske... :hihi :fyllisar

Fan vad illa.
Hoppas allt löser sig och att Bosse Blåljus pryglar de asen om de hitter dem.

newstead skrev:
det är surt som fan! var ju inte direkt vad jag hade hoppats på när jag klev innanför dörren...
skulle behöva hjälp med pilsnersällskap nån kväll kanske... :hihi :fyllisar
ja men då vill jag inte var hos dig,,, du har ju inte ens en stereo :D

Fyfaan vad surt! :(

Ser jag nån kånka runt på prylarna så lovar jag att köra över fanskapet. :tummenupp

Mr Vader skrev:
klart jag kan vara pilsnersällskap... välj tid och plats... jag kommer att finnas där... :tummenupp (imorgon och på onsd är jag redan uppbokad)

torsdag? på fredag åker jag upp till sthlm och jobbar över helgen så det finns inte så många andra dagar över den här veckan...

Kyckling skrev:
Fyfaan vad surt! :(

Ser jag nån kånka runt på prylarna så lovar jag att köra över fanskapet. :tummenupp

härligt! hoppas du har vassa dubbdäck. :hihi

newstead skrev:
torsdag? på fredag åker jag upp till sthlm och jobbar över helgen så det finns inte så många andra dagar över den här veckan...

härligt! hoppas du har vassa dubbdäck. :hihi
torsdag blir det... slå en pling på dagen så drar vi upp riktlinjerna... :tummenupp

:4skrika :mad:

Fyfan så surt. En sak att få hojen stulen men inbrott känns ju betydligt värre :död
Hoppas verkligen snutarna bryr sig mer om ditt inbrott än vad de gjort alla gånger jag fått saker stulna/bilinbrott.

Supermoto skrev:
:4skrika :mad:

Fyfan så surt. En sak att få hojen stulen men inbrott känns ju betydligt värre :död
Hoppas verkligen snutarna bryr sig mer om ditt inbrott än vad de gjort alla gånger jag fått saker stulna/bilinbrott.
ärligt talat mario vad ska dom göra åt ett bilinbrott :confused:

*/ ?>
Back