Vägar och boende Västervik?

*V.4.L*

Fullt ös!
Gick med
28 Aug 2005
Hoj
Fireblade 2010
Hej! Hade tillsammans med ett par kompisar ta hojarna ner till östkusten i helgen och Västervik är väl det som ligger närmast till hands för en trevlig helg tänkte vi. Undrar om någon kan tipsa om bra vägar dit eller runtomkring? Kommer åka via Jönköping. Funderar också på boendet? Är det nån som kan tipsa om något bra ställa att slagga på? Nåt vandrarhem eller dylikt där man kan partaja lite?

Tacksam för svar!

/M

Ett förslag från mina hemtrakter.
Gränna-Tranås-Boxholm-Ulrika (efter Boxholm sväng vänster vid skylt Ulrika 26)-Rimforsa-Kisa-Åtvidaberg.
Alternativ
Boxholm-Malexander-Kisa-Åtvid.

OK tackar för vägtipsen! :tummenupp

Någon som har förslag på boende och var man ska ta vägen på kvällen för lite :öl, :banana och :tuttar ?

Kolla hotell malmen (vandrarhem) ca 5min gångväg till stan. förövrigt min granne:tummenupp . vi åker så gott som alltid på helgerna så det e bara att hänga på. Lycka till!.
Ps hittar ni inte hotellet så kan jag fixa nummret till dom.

Kolla hotell malmen (vandrarhem) ca 5min gångväg till stan. förövrigt min granne:tummenupp . vi åker så gott som alltid på helgerna så det e bara att hänga på. Lycka till!.
Ps hittar ni inte hotellet så kan jag fixa nummret till dom.

Tackar, dock bokat in oss på lysingsbadet redan, synd, men hoppas att det funkar också, lite längre bort men... Åker gärna en runda med er på lördagen, skickar PM till dig med mitt nummer så kan ni väl höra av er om när ni ska ut och köra, perfekt med lokala guider! :tummenupp

Vi hörs!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...