Vägar kring Sölvesborg, Karlshamn, Kristianstad?

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date

Tommy.exe

Guest
Som rubriken lyder. Någon som har några tips?
Jag hittade en mycket trevlig väg från Olofström mot Haraldsmåla (kan det ha hetat) men det är ju inte så roligt att köra samma runda var dag.

Går på semester om 2v och vill då ha många krokvägar att utforska :)

Harasjömåla kanske?
Kommer du ner andra sidan Krstd mot Tollarp så e vägen från E 22 mot Svensköp - Huaröd - Önneköp helt underbar. Efter Ö-köp kör du mot Hörby sikta mot Hörby masten, efter H ta vägen som går precis norr om Ringsjön genom Ludviksborg mot Höör... korsar du v 23 vid Orupsbacken en líten bit och sen mot Höör så e´det en goo bit väg där oxå :).
Från Höör finns det bra vägar norrut :tummenupp
Lycka till!

Harasjömåla kanske?
Kommer du ner andra sidan Krstd mot Tollarp så e vägen från E 22 mot Svensköp - Huaröd - Önneköp helt underbar. Efter Ö-köp kör du mot Hörby sikta mot Hörby masten, efter H ta vägen som går precis norr om Ringsjön genom Ludviksborg mot Höör... korsar du v 23 vid Orupsbacken en líten bit och sen mot Höör så e´det en goo bit väg där oxå :).
Lycka till!

Ja det stämmer, Harasjömåla var det visst. :)

Tack för tipsen, det kommer definitivt att efterforskas :tummenupp

Vägen förbi Harasjömåla är riktigt fin :)

Skulle vara kul med fler tips ;)

Harasjömåla kanske?
Lycka till!

Körde runt lite där nere idag, först undrade jag vad det var för en väg du hade lurat ut mig på men när Svensköp närmade sig så var det ju lysande!
Vände Efter Önneköp så resten av rundan får vänta ett par veckor.

Tack än en gång! :)

Skulle vara kul med fler tips ;)

I sanning :)

*/ ?>
Back