UTMANING - inOFFICIELL POKERTURNERING, ONSDAG 3/9 (nätbaserad)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Hello pokerlovers and haters!

För ett par år sedan hade vi en "officiell" sh-pokerturnering, något som många av oss vill vara med om igen. Nu är det dags att utmana dina SH-vänner och ovänner. ALLA SH-medlemmar är välkommna att delta så sprid detta vidare!

Detta är en inofficiell pokerturnering, arrangerad av sporthojare för sporthojare men utan inblandning av SH eller andra mer kommersiella intressen.

Det enda ekonomiska intresse som finns är det som gäller att vi alla vill vinna potten!

TURNERINGSINFO!
Var? : Svenska Spel
Vilken dag? - Onsdag 3 September
Vilken tid? - 20:15
Turneringsnamn: sporthoj
Typ av turnering: Privat Texas Hold'em NL Multitable FreezeOut
Lösenord: skickas med PM till alla som anmält sig
Startmarker: 1500
Inköp: 100kr +10kr (100kr till pott, 10kr till Svenska spel)
Mörkstruktur: Vanlig (12min)

Sprid detta vidare till alla dina SH-vänner och ovänner så blir vi förhoppningsvis ett helt gäng som gör upp om ära och evig berömmelse!

Fan alltså, har ett ställe jag behöver vara på någon timme innan dess.

Men ska försöka vara med, skicka lösenord, hur sent kan man gå med?

Fan alltså, har ett ställe jag behöver vara på någon timme innan dess.

Men ska försöka vara med, skicka lösenord, hur sent kan man gå med?

Om du anmäler dig i förväg kommer du att vara med när den startar. Däremot kommer dina händer autofoldas tills du sätter dig vid datorn. Du kommer förvisso förlora blindsen men är du inte borta för länge är det inte omöjligt att du hinner komma in i spelet innan du blivit för fattig.

Jag tror man kan anmäla sig tills det bara är några sekunder kvar. Så om du ser till att du har allt klart är det ju bara å skynda hem.

Låter kul... men vågar inte spela för pengar... testa spela utan pengar först? Går det?

tror det är en bra idé att skriva våra svenska spel-nick i tråden med:

1. Korvgubbe -
2. Oddjob - 00Matte00

Låter kul... men vågar inte spela för pengar... testa spela utan pengar först? Går det?

Nej tyvärr har inte Svenska Spel det, då får du gå till expekt, nordicpoker osv.
Annars är det så att detta spelet korvgubbe har arrangerat kostar 110kr och inte ett öre mer, så du är säker på den saken iallafall.

Last edited:

Så gott som alla sajter brukar ha "gratisbord".. Där kan man träna det mesta. Det man får komma ihåg vid gratisborden är att man spelar för "monopolpengar".. I.o.m att det inte finns något att förlora så brukar det bli lite vilda västern. Däremot lär man sig hur det går till, men som sagt, markerna saknar värde så det blir mycket vildare spel.

OM du bestämmer dig för att testa på att spela för pengar är turneringar en bra grej eftersom man oftast får spela rätt länge för insatsen så länge man tar det lite lungt. Man förlorar ju aldrig mer än turneringen kostar.

En bra kompromiss är att spela billiga Sit And Go-turneringar. Då kan man utan problem få spela "riktig" poker en timme eller så för en typ tio- tjugo kronor.

1. Korvgubbe - räksallad
2. Oddjob - 00Matte00
3. thoord
4. dark_messenger
5. R1monstret
6. medic
7. kazmur
8. abstruse

Last edited:
skatta er lyckliga, abe hinner inte vara med tyvärr:huvet

De starka vinner och blir rikare och de svaga blir konkursade! :)

507428-burns_excellent.JPG

Var hos farbro' doktorn och tog bort stygnen idag. Tydligen hade jag vänt och vritt på mig i sömnen så det gått upp lite, de fick tejpa över såret och jag fick bannor om att inte träna den här veckan heller...

Och varför ska intresseklubben notera just detta då, undrar vän av ordning? Jo, träningsförbud den här veckan innebär ingen kickboxning för mig imorgon, sålunda är jag med på turneringen! :yoparty

Korvis, PM:a lösen, bitte! :tungan

1. Korvgubbe - räksallad
2. Oddjob - 00Matte00
3. thoord
4. dark_messenger
5. R1monstret
6. medic
7. kazmur
8. abstruse
9. freddola - kringlarn (om jag inte ska ut)

1. Korvgubbe - räksallad
2. Oddjob - 00Matte00
3. thoord
4. dark_messenger
5. R1monstret
6. medic
7. kazmur
8. abstruse
9. freddola - kringlarn (om jag inte ska ut)
10. Powergrip

Last edited:
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back