utklassning

värsta misshandeln jag sett:) kungen av kungsan föll som en fura:tummenupp...argentinare rastade paulo ordentligt.

Han har väl aldrig varit någon höjdarboxare precis. Streetfighting däremot =)

Skalman skrev:
Han har väl aldrig varit någon höjdarboxare precis. Streetfighting däremot =)

Åhfan! Bygger han hojar nu också? :D :D :D Usch vilket värdelöst skämt... :o Men det är ju en hojsite.

Hellre han än jag.

Jupp, aldrig tidigare har jag sett en mästare så utklassad så tidigt.

Jisses vilken slakt........ Hade inta han fått apmycket stryk i en match i våras med hjärnskakning och grejor? Är det då inte.... ehhhh... dumt att gå en fight till? Han verkade ju inte direkt helt säker på vad han pysslade med.........

Arawak skrev:
Må jag vara dum men vad för match snackar ni om ?
Paolo Roberto mot en argentinare. Paolo blev fullständigt genompryglad och blev slagen medvetslös i andra ronden.

t-rex skrev:
Jisses vilken slakt........ Hade inta han fått apmycket stryk i en match i våras med hjärnskakning och grejor? Är det då inte.... ehhhh... dumt att gå en fight till? Han verkade ju inte direkt helt säker på vad han pysslade med.........

Först Castilejo och nu det här!! Paolo agerade ju boxningssäck....det var länge sedan jag såg något liknande....en ruggig misshandel.

Arawak skrev:
fan det missade jag, vilken kanal gick det på ?
TV 1000. Kommer säkert repriser. Orkar du hålla dig vaken sänder de en match med Evander Holyfield tio över tre i natt.

Killen kan inte ge sig, han tror verkligen han är något inom boxningen. Att han inte gav upp när armand spöade skiten ur honom?????
Killen kanske kan slåss och ta mycket stryk, men någon bra boxare har han aldrig varit och kommer aldrig att bli :fakta

Såg galan live och kan bara säga att det var vansinnigt ojämt... det VAR faktiskt slakt...
Trodde på en jämn match med tanke motståndet i fjol, men denna gala som innehöll många kanonmatcher blev till slut ett ordentligt antiklimax

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back