Uthyrning av MC till uppkörning 2010, Uppsala med omnejd!

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Hej alla glada SHáre,

Nu vill jag också ut och åka i det fina vädret och uppkörningen närmar sig med stormsteg. Tänkte höra med er om någon vet vart man kan hyra en hoj till uppkörning??
Måste boka som privatist då körskolans hoj tyvärr är fullbokad ända till slutet av Juni :huvet

Någon firma måste det väl finnas i Uppsala eller inom rimliga milgränser som hyr ut?

Ps. Såg att det redan fanns en tråd om denna, men fanns inget bra svar samt att den var från 2004. Kanske har hänt lite sen dess:va

Tacksam för alla svar :krama

Har du testat att höra med ellströms trafikskola (märsta) eventuellt Väsby Trafikskola då just dom har slutat med mc men jag tror dom har kvar hojjarna...

Har du testat att höra med ellströms trafikskola (märsta) eventuellt Väsby Trafikskola då just dom har slutat med mc men jag tror dom har kvar hojjarna...

Tack för tipsen!
Kollade lite på deras hemsidor och hittade ingenting om det där, men ska ringa dem imorn och höra :tummenupp

Kan få hyra min hoj annars men jag är nog inte i uppsala förrän 10 juni nånting,
men det är nog inte den enklaste hojen att köra upp på... Antar att du måste ha över 700cc.

Tack för erbjudandet, men har tid redan i början på nästa vecka....och ja det måste vara över 700 cc...ibland ångrar jag att jag "bara" köpte en 600 cc..:gnissla

Men tack ändå :krama

g

Racerepairs i Uppsala hyr ut banhojar har jag för mig.. de kanske har nåt gatvänligt med?

Hahaha, läste en liknande tråd för ett tag sen, där nån kille undrade över samma sak... fast svaren han fick va mest vilken idiot han va som inte fixat sånt innan redan.

Kul att se könsdiskriminering in action :D

Nalken: Jag ska kolla upp det, tack för tipset!

Klubba: Jag har en nödlösning fixad, men letar här efter om det går att hitta någon hoj och lösa det på ett smidigt sätt istället.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra