Utgång 22/8

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Ja, vissa var ju ute och körde idag. Själv har man inte deg till soppa och var tvungen å göra lite saker här hemma så fick stanna hemma. Dock är jag rik på sprit! Och vädergudarna verkar vara rika på kärlek idag och gett oss ett underbart väder!

Då det ryktas om att det är en del sporthojare i helsingborgstrakten som ska ut ikväll så tycker jag personligen att det hade varit trevligt att samla ihopa lite av oss för ta några pilsner (för dem som har råd) och snacka lite skit. Någon mer än jag som är på samma spår? ;)

Hampan?

1. Wilcan
2. Satanja
3.

Som sagt, jag är verkligen luspank. Fick låna 50:- av syrran i fall det blev lite åka av men ja. Dock blire lite släktkalas här strax, kanske t.om. får pengar att betala mina dieselskulder samt för att ta en eller två öl :D

Fasiken, då är jag ju nästan rik i jämförelse :näsblod

När beräknar ni sticka ut? Träffas ni någonstans innan?

21.30 dyker jag upp på knutan för att direkt ta mig till Wilcan. Därefter fortsätter vi till [-sNaIjK -] ganska omgående hoppas jag :tungan
Efter det blir det väl hampan.

Fler som hänger på?

En högre makt gjorde att jag först inte hittade busskortet, sen fungerade inte automaten/mitt kort när jag skulle ta ut pengar, och sen missade jag dessutom tåget. Jag förstår pikarna om att de där uppe inte vill att jag skall till Hbg ikväll, så alltså cyklade jag hem igen.
Men ni får ha så kul utan mig ;)

fasen blev sugen som fan på cider nu. tittar förbi en snabbis på hampan. men tar hojjen dit så jag kommer snabbt hem. får bli redbull för hela slanten:fyllisar

börjar dessutom omänskligt tidigt imorron så LITE sömn skulle jag även behöva. Fan jag som skulle sova länge inatt. ditt fel wilcan att det inte blir så :smasha

fasen blev sugen som fan på cider nu. tittar förbi en snabbis på hampan. men tar hojjen dit så jag kommer snabbt hem. får bli redbull för hela slanten:fyllisar

börjar dessutom omänskligt tidigt imorron så LITE sömn skulle jag även behöva. Fan jag som skulle sova länge inatt. ditt fel wilcan att det inte blir så :smasha

Wilkanvarning på dig:krama Inget att dela med dig om hur lyset funkar på en MC:arsele

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back