utgååång!!!

ninja_1 skrev:
vilka ska ut ikväll i sthlm...iallafall vi!!!!!!!111 :yoparty :yoparty :yoparty :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Jag vet en som INTE ska ut i Sthlm...och det är jag :hihi Jag ska plantera baken i fåtöljen och se en film :corn

TheDude skrev:
Jag vet en som INTE ska ut i Sthlm...och det är jag :hihi Jag ska plantera baken i fåtöljen och se en film :corn

hahah å vad tråkiga vi är idag då..är det inte valborg nere i skåne idag :tungan

Jag blir med och mer peppad på att gå ut, inte fått i mig möe sen har man ju ingenstans att gå ut på detta jävla stället.

Jag bor ju på "landet" Finns ett ställe mitt ute i skogen där alla är och super just nu men där kommer man inte in vid denna tiden, fullsatt :( Tar det imorgon istället :tummenupp

Therudeboy skrev:
Jag bor ju på "landet" Finns ett ställe mitt ute i skogen där alla är och super just nu men där kommer man inte in vid denna tiden, fullsatt :( Tar det imorgon istället :tummenupp

faan vaad jobbigt...men men rock pååååå :yoparty

Therudeboy skrev:
Typiskt svenskar att fira varenda röd dag i kalendern. :tummenupp

Kan hålla med dig fast jag e svensk själv. Tycker det är löjligt att alla ska ta denna dagen så speciell :va
En annan sak är väll att gå o titta lite på nån brasa och sen hem igen eller alt. ut o festa som en totalt helt vanlig kväll...

Quaya skrev:
Kan hålla med dig fast jag e svensk själv. Tycker det är löjligt att alla ska ta denna dagen så speciell :va
En annan sak är väll att gå o titta lite på nån brasa och sen hem igen eller alt. ut o festa som en totalt helt vanlig kväll...

Haha, förstå ironin i det.

En eller 7 för många har du nog fått i dig. :tummenupp Idag är det min tur :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back