Utförsäljning på Superbike

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag tror långe jonas har rätt ska åka dit och kolla lite imorgon behöver nya stövlar :)

Jag var där idag och märkte ingen skillnad från i fredags...eller för en vecka sen eller för en månad sen. Jag vill härmed dementera uppgiften om att det är rea på Superbike.

Det var iaf ingen utförsäljning vid 11-snåret. Inga skyltar om det nånstans.

Du vet inte särskilt mycket.

Bara att åka ner det stämmer.

Jag vet mer än dig i alla fall.....Det är ingen konkursrea.

Det är samma rea som de haft de senaste månaderna. Öppningsbara hjälmar + Airoh crosshjälm mm...

Tror inte det kommer bli ngn heller då de vill sälja allt i ett stycke.

Jag var där idag och märkte ingen skillnad från i fredags...eller för en vecka sen eller för en månad sen. Jag vill härmed dementera uppgiften om att det är rea på Superbike.

Det var iaf ingen utförsäljning vid 11-snåret. Inga skyltar om det nånstans.

Måste det stå en jävla skylt för att det ska vara låg priser:confused: :confused:

Snacka med Mattias.

Jag vet mer än dig i alla fall.....Det är ingen konkursrea.

Det är samma rea som de haft de senaste månaderna. Öppningsbara hjälmar + Airoh crosshjälm mm...

Tror inte det kommer bli ngn heller då de vill sälja allt i ett stycke.

Precis som du säger tro inte. Jag vet:fakta Ta reda på det innan du raljerar på forumet.

Last edited:
Måste det stå en jävla skylt för att det ska vara låg priser:confused: :confused:

Snacka med Mattias.

Precis som du säger tro inte. Jag vet:fakta Ta reda på det innan du raljerar på forumet.

Hmmm vad har du för kontakt med Superbike?? Jag jobbade där så sent som för två veckor sedan och har kontakt med Mathias varje vecka.
Jag vet att det är samma rea som de hade när jag jobbade där. Eftersom det var jag tillsammans med Jessika som gjorde iordningen dem... Så sluta "raljera på forumet"

Men vad fasen...

Hmmm vad har du för kontakt med Superbike?? Jag jobbade där så sent som för två veckor sedan och har kontakt med Mathias varje vecka.
Jag vet att det är samma rea som de hade när jag jobbade där. Eftersom det var jag tillsammans med Jessika som gjorde iordningen dem... Så sluta "raljera på forumet"

Tror nog Fastcorner har nog så bra om inte bättre kontakt med Mattias och Anders som du har. Så sluta hacka på varandra och kramas lite istället, fast i ditt fall tror jag nog inte du når upp till Jonas ;-) Han når nämligen ända upp.....

Tror nog Fastcorner har nog så bra om inte bättre kontakt med Mattias och Anders som du har. Så sluta hacka på varandra och kramas lite istället, fast i ditt fall tror jag nog inte du når upp till Jonas ;-) Han når nämligen ända upp.....

Tror jag säkert, men det är ju lustigt att säga att det är rea när det inte är det.
Du var ju där själv idag:)

Om det inte finns nån skyltjävel och priserna är "vanliga" förstår jag inte hur dom ska få ut budskapet till kunder om att det är utförsäljningsrea.

Dom kan ju iofs jobba på nåt annat sätt men det låter ju märkligt att inte upplysa kunder om en sådan sak.

Sådeså!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...