Ute och kört idag?

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Nån mer än jag som var ute och körde idag? var juh hela 5+grader! hehe var inte fel :yoparty :)

aha. såg att någon av er hade en sporthoj.com hoodie. hade ni lite abstinens me eller? ;)

Yes

Var ute vid Torslanda och tittade på enduro. Jag körde gul DRZ 400 sm.

Då var det dig jag såg vid flygplatsvägen? Var ute och testkörde den nyinköpta KLX 650.:D

Idag blev det en sväng från Frölunda över Hisingen och Kornhalls färja till Kungälv och hem igen. 7 mil totalt. Lite kallt var det, men vafan, snart är det vår!

Kört hem till djävulsön från majorna, via shell vid centralen och eriksberg. Träffade en abstinentstinn pratglad kille utanför coop som fick lite ribba av ktm:en :)

Fy fan va fubbigt att ni kan vara ute och köra... Här uppe i norr vräker det ner snö dag efter dag. 30 cm i förrgår, 15 cm igår, minst en decimeter hittills sen midnatt... Hojpremiären känns avlägsen, bläh. :huvet

idag ska det premiäråkas på nya hojen! fan va kladdigt det kommer bli :( men sjukt kul

hehe ok :hej . var juh lite folk ändå inne på Hondacenter.. trodde det skulle vara typ tomt.
usch men skulle viljat köra lite idag men ack bakfyllan sätter lite stopp för det.. men känns som vädret snart mer och mer börjar bli mc-vänligt :)

Fy fan va fubbigt att ni kan vara ute och köra... Här uppe i norr vräker det ner snö dag efter dag. 30 cm i förrgår, 15 cm igår, minst en decimeter hittills sen midnatt... Hojpremiären känns avlägsen, bläh. :huvet
uschdå sunkit :(

Jag är galet sugen men fii fan vad kallt det ska vara!

hehe - antingen är ni unga eller inte kloka.. Ni får välja själva :)

/J
lite fegisvärme på handtagen så var det rätt lugnt :)
hmm.. jag får väl ställa mig till skaran med inte kloka då hehe..

Last edited:
Jag kan hänga med om jag får låna din andra hoj :gnissla

Njaa.. Den får nog stå och götta sig tills våren är här på allvar. Men det var rätt kallt att köra idag ändå. Två släpp med bakhjulet kom jag upp i. Vart i kyrkbyn håller du till då?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien