Utan armar och utan ben

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Sitter och kollar på svt 2 nu om en kille som e född utam armar och utan ben !
Man blir helt rörd av killen VILKEN jävla kämpe !
Han kör bil,tränar,går i trappor och jobbar med att hålla föredrag !

Riktigt grym kille :tummenupp

// TOK :fyllisar

Han må vara grym på orientering, bordtennis, åka wakeboard osv, men jag blev jääävligt imponerad över hur han la in papper i kuvertet. Han var fan snabbare äv vad jag är :D

Jävligt starkt... Sånna människor borde vara sporrar åt alla andra :yoparty

Och jag gnäller för att jag inte kan åka hoj än. Man skäms nästan över sina lyxproblem!
Nej, allvarligt. Såna människor kan man inte annat än att bli imponerade av. Snacka om kämpaglöd!!

Har varit på ett seminarium som han höll för ett par år sen faktiskt.Han bad oss fråga om saker som vi trodde att han inte kunde göra.Jag frågade om han kunde onanera.Då tittade han på mig,böjde sig framåt o kliade sig på "låret" med munnen.Sen tittade han upp o flinade.Kungsnubbe. :D

TokJohan skrev:

Såg också dokumentären. Inte dåligt impad man blev av honom...

Vem va det?

Annars e David Lega nog en av dom största idrottsmänen jag hört talas om.
Make på självinsikt är av sällan skådat slag..

:D Vig kille. Den inställning han hade var riktigt bra. Inget offer där inte.

ktmjacke skrev:
Har varit på ett seminarium som han höll för ett par år sen faktiskt.Han bad oss fråga om saker som vi trodde att han inte kunde göra.Jag frågade om han kunde onanera.Då tittade han på mig,böjde sig framåt o kliade sig på "låret" med munnen.Sen tittade han upp o flinade.Kungsnubbe. :D

ktmjacke skrev:
Jag som tyckte jag var vig som klarar av att sätta ner handflatorna i golvet från stående.

smiler skrev:
Ha!! kan du väll!!
Blir nog en tur till helgen :tummenupp

O/T: kan han inte alls, han har inget batteri :rolleyes:

Tittade ochså på detta, helt klart impad av att man kan ha en sån styrka att klara av det mentalt, jag hade förmodligen lämnat in långt tidigare!!

Håller med, jag har för mig att jag har sett det innan också.... jävligt stor kämparglöd den mannen har!!

TokJohan skrev:

// TOK :fyllisar

tok skön kille :tummenupp

ktmjacke skrev:
Har varit på ett seminarium som han höll för ett par år sen faktiskt.Han bad oss fråga om saker som vi trodde att han inte kunde göra...

....Bor ni söder om Sthlm så kan ni ev. gå å lyssna på honom nästa vecka. Min tösabit har bjudit in honom som föreläsare på sitt jobb, "Hälsoförmedlingen" i Haninge. Alla som vill får gå på dem(om de köper en biljett vill säga).
Tidigare föreläsare har varit Fredrik Paulun, Stephan Rössner och andra..

Föreläsning om TANKENS KRAFT, Föreläsare: Mikael Andersson
Måndagen den 29 mars 2004 kl 17.00-19.00. Plats: Kulturhuset, Haninge.
Pris: 100 kr, förköp på Hälsoförmedlingen.

För er som missade dokumentären så går den kl 22.15 på SVT 2 idag. Den är helt klart sevärd! :tummenupp

Jag såg dokumentären med. Vilken kämpe!

Kan bara säga att han var grym att svara i mobilen. Har samma mobil som han...fast till och med jag som e fullt frisk har problem att svara i den ibland. Han kikade upp den på axeln med en j-kla finess.

/KaliZ

Jag såg just reprisen. S*tan vad imponerad man blev, det är verkligen kämpaglöd :tummenupp

Var ute och åt pizza med Mikael och han är verkligen grymm, en otrolig personlighet, skulle jag ha berättat om honom efter vår lunch är det inte omöjligt att jag skulle ha glömt att nämna att han saknar armar och ben.

Han var med på sportspegeln för ett tag sedan. Då visade han lite konster med innebandyklubba och bordtennisracket för ett elitlag i bandy. När Mikael snurrar klubban runt halsen som en galning säger en kille i laget att det där vore kul att göra som målgest, Mikael som var där för att prata om hur man lyckas inom idrotten kontrar med att be killen lära sig göra mål först. :hihi

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage