.. utökar tjejligan.. (vi blir fler o fler..)

Gixxran

..
Gick med
10 Jul 2004
Hoj
GSX R750 -92
Hallå där alla glada och vilda! :D

Nu har även jag trillat in o reggat mig ...

Eftersom tjejåkarna bara blir fler och fler kan jag ju skvallra hur många vi EGENTLIGEN är...

FemtioEnTusenKvinnliga ! :tummenupp - förra hösten med inreggade hojar den dagen.. Allt enligt vägverkets trevliga snubbar som hjälpte till att ge mig uppgifterna. :kär

Åh ska jag va ärligt blev jag skitsnopen.. kunde aldrig drömma om att vi var såå många... så snacka om kortege om vi lyckas samla alla på ett ställe.. :tungan !!

:banana Lär bilisterna köra hoj! :banana

:hej

Last edited:
Välkommen! Alltid kul med mer tjejer här! :tummenupp :hej

Att samla 5 stycken hojtjejer på en och samma dag verkar vara ett heltids projekt som aldrig går i lås.. Försök sen med restrerande av Sveriges hojtjejer :hihi :hihi

hejhej och välkommen :hej

Gixxran skrev:
Utrota försäkringspremierna!

Hur menar du då?

Alla tjejer jag känner som kör hoj har kört ikull minst en gång..... men du kanske menar att tjejer inte ska få försäkra alls? :va :7peta

:D

Willkommen sie schöne mädchen.

Hej och välkommen! alltid kul med nya tjejer här och på vägarna!

:kiss

essey skrev:
Välkommen! Alltid kul med mer tjejer här! :tummenupp :hej

Att samla 5 stycken hojtjejer på en och samma dag verkar vara ett heltids projekt som aldrig går i lås.. Försök sen med restrerande av Sveriges hojtjejer :hihi :hihi

Mmm... tanken var den från början men i jippo-form :) men att det var så många och skulle kosta runt 36 papp för adresserna :jisses ...fick mig på andra tankar.. ett tag.... :tungan

Hej hallå.

Cool hoj du har som avatar!

Gixxran skrev:
Mmm... tanken var den från början men i jippo-form :) men att det var så många och skulle kosta runt 36 papp för adresserna :jisses ...fick mig på andra tankar.. ett tag.... :tungan

36 papp?!? :skrämd

Kreuger skrev:
Hur menar du då?

Alla tjejer jag känner som kör hoj har kört ikull minst en gång..... men du kanske menar att tjejer inte ska få försäkra alls? :va :7peta

:D

Jag kanske blev otydlig där? Hmm.. :va Vad jag menar är att jag tycker att premierna är för höga... Nu har många gjort om systemet så det inte kostar lika mkt att ha en äldre R-hoj som en sprojlans.... jag sålde min -00´a just på grund av det.. den blev dyrare och dyrare för varje år som gick :mad:

..tror jag ändrar till "bilister" istället :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...