Interceptor
Wheelie addict
Idag snackade jag med en jänkare och han gillade tydligen inte japps cyklar nåt vidare och han hämtade ett kort på sin, vad han kallde mc för riktiga män..Jodå, det va en HD stor som ett jävla lokomotiv med kåpa som skulle varit monterad på en lastbil.
tänkte skämta lite me jänkarn så jag sa "Vi har såna hemma oxå och det finns östersjö-kit att köpa till dom.."
nyfiken som fan undrade han givetvis vad det va för nåt, det hade han aldrig hört talas om.
"Jo,svarade jag, det är en kätting man fäster i cykeln och sen har man den som ankare"
Han blev INTE glad
ska jag säga men jag fick mej ett gott skratt.
och en massa nya ord lärde han mej oxå
Han återkom dock under dagen och talade om "When i was young, i use to ride Kawasaki...but im to old now"

Imorron bär det hemmåt igen o då ska det åkas R1
tänkte skämta lite me jänkarn så jag sa "Vi har såna hemma oxå och det finns östersjö-kit att köpa till dom.."
nyfiken som fan undrade han givetvis vad det va för nåt, det hade han aldrig hört talas om.
"Jo,svarade jag, det är en kätting man fäster i cykeln och sen har man den som ankare"
Han blev INTE glad
ska jag säga men jag fick mej ett gott skratt.
och en massa nya ord lärde han mej oxå
Han återkom dock under dagen och talade om "When i was young, i use to ride Kawasaki...but im to old now"

Imorron bär det hemmåt igen o då ska det åkas R1
Last edited:

)