Usa

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
seadoo rxdi
:hej
Är det någon som vet om det är mycket billigare med mc-delar, typ blinkers, kåpglas och slip-on i USA?

Jag tänkte blåsa över till SF i påsk, så då kan det ju vara bra att handla på sig så mycket man orkar bära. Om priserna är dom rätta vill säga... :D

Wei§müller skrev:
Är det någon som vet om det är mycket billigare med mc-delar, typ blinkers, kåpglas och slip-on i USA?

Jag tänkte blåsa över till SF i påsk, så då kan det ju vara bra att handla på sig så mycket man orkar bära. Om priserna är dom rätta vill säga... :D

Kolla med swedie... han bor ju där numera..

Wei§müller skrev:

se upp for tullen.

Vissa saker kanske ar billigare, t.ex rena amerikanska slipon marken. t.ex Black Widow Racing slipon.. kostar cirkus 3800kr.
www.bwracing.com

Hur är det med hojägende i USA rent allmänt? Är det billigare att äga och köra? kostnad på reservdelar med mera??
Köra borde vara billigare eftersom bensinen är billig (tror jag)

hur är det eg. med PCIII i USA?

Wei§müller, kanske värt o köpa en i USA o sedan spara till ett billigt helsystem så får du kanske 10-15 pollar istället för under 5 med bara ett slip-on?

grandmaster skrev:
hur är det eg. med PCIII i USA?

Wei§müller, kanske värt o köpa en i USA o sedan spara till ett billigt helsystem så får du kanske 10-15 pollar istället för under 5 med bara ett slip-on?

Ja det kanske man skulle göra...du känner ingen som ska sälja slip-on eller helsystem?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph