USA beställning, problem

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Hoj
CBR600RR -03
Tjenare

Jag beställde nyligen ett fender eliminator kit från evotech.
Fyllde i adressen och staden som båda har Ö och Ä i namnen.

Jag märkte senare när jag fick konfirmationsmailet att adressen och staden var inkorrekta. Jag bor i Köping och det blev bara ett K. Samma sak med adressen. Namnet slutade efter Ä.

Någon annan som beställt. Hur gjorde ni? Fattar de om man skriver A och O istället för Ä och Ö.

Antar att det är lika bra och slänga iväg ett mail och fråga, men vet ni kan ni lika gärna svara :tummenupp

MVH

Last edited:
Jag tror nog dessutom att om de skickat paket till utlandet förr så har de nog kolla på att alfabetet kan variera lite. Sen har de ju postnumret att gå på också så jag tror du kan sova lugnt.

Kan väl nämna att jag också beställt från Evotech. Bor i Örebro, men jag bytte ut Ö mot O i adressen. Funkade det också, paketet kom fram på rätt ställe.:tummenupp

Med tanke på att brev märkta med "Han som kör en svart hoj och bor granne med han som har en schäfer" kommer fram så är det nog ganska lugnt att byta ut åäö mot aao :)

haha då lär det vara ganska lugnt! :banana

Jag tror nog dessutom att om de skickat paket till utlandet förr så har de nog kolla på att alfabetet kan variera lite. Sen har de ju postnumret att gå på också så jag tror du kan sova lugnt.

Kan väl nämna att jag också beställt från Evotech. Bor i Örebro, men jag bytte ut Ö mot O i adressen. Funkade det också, paketet kom fram på rätt ställe.:tummenupp

Jo, de har ju trots allt postnummret. De har nog skickat till utlandet förut men jag tänkte att det kanske blev klurigt om staden hette K och adressen inte fullständig. De lär höra av sig annars med.

Sover lugnt gör jag när det blir vår!:gnissla

Last edited:
Jag beställde från evotech och bytte ut mina åäö mot aao. Inga problem där inte. Snabbt, billigt och smidigt

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R