Ursäkta för ännu en sån tråd....

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
...men jag är tvungen att skriva v mig, även om jag inte skriver här så ofta. gjorde slut med tösen idag, efter 2år. Känslan är helt anus vid detta laget.

Ursäkta för detta men var tvungen....

Tack

Axeru skrev:
2354274 ...men jag är tvungen att skriva v mig, även om jag inte skriver här så ofta. gjorde slut med tösen idag, efter 2år. Känslan är helt anus vid detta laget.

Tack

Det är bara att bryta ihop och gå vidare!
Visst kan det kännas förjävligt, men om du vet att det var rätt så kommer det nog bara att kännas bättre och bättre. :pannkyss

Axeru skrev:
2354274 ...men jag är tvungen att skriva v mig, även om jag inte skriver här så ofta. gjorde slut med tösen idag, efter 2år. Känslan är helt anus vid detta laget.

Tack

Det går över, tog själv slut med min tjej ganska nyligen var tillsammans i nästan tre år, Men efter en svår mc-olycka förra året som vi båda var med i så var ingenting sig likt.
Så för tre veckor sen så bestämde vi oss för att det fick vara nog.
Det går över men det är jobbigt jag har minna vänner och familj att tacka för att det går så pass bra som det gör visst får man ångest attacker, skuldkänslor och tappar livs glädje. Men det är då man ska komma ihåg vännerna och familjen som alltid stöttar en.

Så se framåt vi är båda unga och kommer säkert både lämna och bli lämnade flera gånger innan vi hittar den rätta i vårat liv.

MVH DENNIS

Axeru skrev:
Tack

Fy fan, sånt är riktigt hårt! Men som dropdead skrev här ovanför, bryt ihop och kom igen. Det är tufft att bryta med någon man varit tillsammans med sålänge, som man har rutiner med, som man delar minnen med etc
Men förhoppningsvis kommer det kännas bättre snart!

Efter regnet kommer solsken. Det tycker jag är så jättebra. Att man alltid.....att det finns hopp. Det finns en morgondag och så vidare.

valmers skrev:
2357196 Efter regnet kommer solsken. Det tycker jag är så jättebra. Att man alltid.....att det finns hopp. Det finns en morgondag och så vidare.

Muhaha. Sluta knapra antidepressiva nu..du låter för sockersöt för att vara hälsosam (jag översatte det åt dig ;) eftersom man inte skall blanda engelska i svenska meningar :Valmers)

valmers skrev:
2357196 Efter regnet kommer solsken. Det tycker jag är så jättebra. Att man alltid.....att det finns hopp. Det finns en morgondag och så vidare.

Friterad fläskfilé med ananas brukar pigga upp. Den ska vara saftig god och dryg. Ta sedan färjan över till Estland, finns fler fiskar i havet.

Last edited:
The Doctor skrev:
2357497 Friterad fläskfilé med ananas brukar pigga upp. Den ska vara saftig god och dryg. Ta sedan färjan över till Estland, finns fler fiskar i havet.
Nej, flamberad.

Thermal skrev:
2357517 Så härligt bittert skrivet, den går till min samling.
Tacka inte mig, tacka Roland.

Nursey skrev:
2357272 Muhaha. Sluta knapra antidepressiva nu..du låter för sockersöt för att vara hälsosam (jag översatte det åt dig ;) eftersom man inte skall blanda engelska i svenska meningar :Valmers)
Du MÅSTE väl ha sett Torsk på Talinn?

Last edited:
valmers skrev:
2357604Tacka inte mig, tacka Roland.

Ahh, tyckte att det lät bekant. Men den går i samlingen i alla fall.

Till trådstartaren, kvinnor är onda. Jag har inga illusioner längre, nu har man åtmintone en sak mindre att bli knäckt över. Tar ett uppehåll tills 40 års åldern, då blir det en resa till Tallin.

är De Hear, Spermabussen Till Tallinn!?

(edit, alla bokstäver skulle varit versaler. Men det gick inte. Gr.)

Men för h-vete, jag och x-et skulle ha firat att vi har bott ihop i 18 år i morgon, om det inte var för att hon flyttade ut för två veckor sedan.

Bryt ihop och kom igen....

GuW skrev:
2358029 Men för h-vete, jag och x-et skulle ha firat att vi har bott ihop i 18 år i morgon, om det inte var för att hon flyttade ut för två veckor sedan.

Bryt ihop och kom igen....

Oj, det är...hur går man vidare då?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP