UrNinjans hemska makt...

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
...är nu neutraliserad! Nu har jag loctajtat fast skruvdjäveln så nu ska den inte kunna vibrera loss någon mer gång! :fakta

45 minuter tog operationen totalt! :crash Jag kan snart kalla mig "Auktoriserad Daytonameckare" :D

hoppas du komer hem med alla 3cylindrarna mullrande denna gången och akta dig för Urninja....glöm inte det där med avstånd ;)

Bluegreengrey skrev:
hoppas du komer hem med alla 3cylindrarna mullrande denna gången och akta dig för Urninja....glöm inte det där med avstånd ;)
Usch ja! Jag såg UrNinja vid IKEA :skrämd och dröjde kvar tills han var på säkert avstånd innan jag åkte iväg! Borta vid flygfältet täckte jag över motorn så gott det gick med tröjor och skinnställ för att om möjligt dämpa eventuellt onda vibrationer...

Hojen höll ihop ända hem! :tummenupp Loctiteguden har hävt UrNinjans förbannelse!! :bow :bow :bow

Såvitt jag vet har du två cylindrar till som inte är loctiteade va? Vänta du bara :crash :D

n'Lasse skrev:
Tänk på vad du säger!! :eek: Du kan väcka upp de onda vibrationerna om du utmanar ödet så där...

ja.. *POP* kan det nog säga närsomhelst i de varvtal jag kör på, åsså står man där med enstånka :eek:
(kör oftast på 5-7rpm)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...