JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
För säkrare körning, kör bana!
...är nu neutraliserad! Nu har jag loctajtat fast skruvdjäveln så nu ska den inte kunna vibrera loss någon mer gång!
45 minuter tog operationen totalt!
Jag kan snart kalla mig "Auktoriserad Daytonameckare"
hoppas du komer hem med alla 3cylindrarna mullrande denna gången och akta dig för Urninja....glöm inte det där med avstånd
Bluegreengrey skrev:
hoppas du komer hem med alla 3cylindrarna mullrande denna gången och akta dig för Urninja....glöm inte det där med avstånd
Usch ja! Jag såg UrNinja vid IKEA
och dröjde kvar tills han var på säkert avstånd innan jag åkte iväg! Borta vid flygfältet täckte jag över motorn så gott det gick med tröjor och skinnställ för att om möjligt dämpa eventuellt onda vibrationer...
Hojen höll ihop ända hem!
Loctiteguden har hävt UrNinjans förbannelse!!
Såvitt jag vet har du två cylindrar till som inte är loctiteade va? Vänta du bara
Urninja skrev:
Såvitt jag vet har du två cylindrar till som inte är loctiteade va? Vänta du bara
Hm.. bättre med kawasaki.. här behövs inte låcktajta nått inte...
Tinatjejen skrev:
Hm.. bättre med kawasaki.. här behövs inte låcktajta nått inte...
Tänk på vad du säger!!
Du kan väcka upp de onda vibrationerna om du utmanar ödet så där...
n'Lasse skrev:
Tänk på vad du säger!! Du kan väcka upp de onda vibrationerna om du utmanar ödet så där...
ja.. *POP* kan det nog säga närsomhelst i de varvtal jag kör på, åsså står man där med enstånka
(kör oftast på 5-7rpm)