Uppställningsplats för husvagn.

• Thread starter Thread starter aze
  • Start date Start date

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Under sommarhalvåret behöver jag ha tag på en uppställningsplats runt Gbg. Gärna lite utanför stan, behöver absolut inte vara inomhus. Nån som har en gård eller något som kan undvara några m2 så hade de vart kanon. :)

Har själv sökt efter samma sak men det verkar inte finnas så många gårdsägare som tycker att gården ser bättre ut med en husvagn på tomten.

Dock finns det "riktiga" uppställningsplatser här i stan, tex http://community.husvagnochcamping.se/forums/p/4711/18173.aspx

Finns en klubb i Göteborg som heter Väst-8 som har uppställningsplatser för husvagnar. Den ansvarige heter Magnus Krantz och har tel 0702-012820 och priset är satt till 1600. Dock ej inomhus.

Inlägget är från 2008 men jag vet att iaf husvagnarna står kvar. Mikael vet säkert hur du ska gå till väga.

Lycka till!

PS: Många husvärdar har speciella parkeringar för husvagnar, har du kollat med din egen eller grannarnas?

Vad har du tänkt dig lägga för månadsavgift ? Inhängnat resp. inte inhängnat ?
=)

Jag har inte funderat så mycke på kostnaden ännu, tänkte ringa till dom Mark skrev om imorn. Helst inhägnat. Det viktiga är att komma åt den när man vill så man inte måste planera massa innan man hämtar den. Har du nåt tips?:)

Jag har inte funderat så mycke på kostnaden ännu, tänkte ringa till dom Mark skrev om imorn. Helst inhägnat. Det viktiga är att komma åt den när man vill så man inte måste planera massa innan man hämtar den. Har du nåt tips?:)

Har en kompis har en bilfirma. där kan du ju dock bara komma åt den varje dag mellan 10-18..

Kollat med någon av åkeriägarna som ni gör jobb åt?

Kan man skrämma liv i denna tråden? Någon som vet en uppställningsplats helst öster om Gbg, för släpvagn. Allt av intresse.

Kan man skrämma liv i denna tråden? Någon som vet en uppställningsplats helst öster om Gbg, för släpvagn. Allt av intresse.

Sök på grevens racing adventures på Google. Håller till i Skene och har plats både inom och utomhus. Kostar självklart. Enda som jag känner till, finns säkert fler.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back