Uppslutning

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Varför är det så dålig uppslutning när det ska göras något, igår va vi 5 som åkte????

Last edited:
kan hålla med.. och när vi desutom kör ett möte om en sådan viktig sak som festen... fan jag tycker att det är jätt pung

Tycker inte jag ska behöva förklara varje gång varför jag inte kommer på åkning/möte men jag gör det iallafall... :3freak

Var själv hemma med Elin så jag hann inte till kl 18.

Eftersom jag dessutom inte kan komma på festen så har jag inte engagerat mig i fest-mötena.

Så är det med det! :fakta

Mattias650 skrev:
Tycker inte jag ska behöva förklara varje gång varför jag inte kommer på åkning/möte men jag gör det iallafall... :3freak

Var själv hemma med Elin så jag hann inte till kl 18.

Eftersom jag dessutom inte kan komma på festen så har jag inte engagerat mig i fest-mötena.

Så är det med det! :fakta

vi visste att du inte kunde för det skrev du i går

blom skrev:
mattias det var fler än du som inte kom

Jo, jag vet. Jag tycker också det är synd att det är lite dålig uppslutning på åkandet. För PBRs skull.

Det är väl tyvärr lite för mycket annat som kommer före; jobb, barn, väder, bensinpriset... inte vet jag men lite trist är det.

Jag jobbar en vecka till sen har jag semester. Då kanske det blir lite lättare att smyga iväg några timmar då och då för att åka hoj med er grappar! :tummenupp

Mattias650 skrev:
Jo, jag vet. Jag tycker också det är synd att det är lite dålig uppslutning på åkandet. För PBRs skull.

Det är väl tyvärr lite för mycket annat som kommer före; jobb, barn, väder, bensinpriset... inte vet jag men lite trist är det.

Jag jobbar en vecka till sen har jag semester. Då kanske det blir lite lättare att smyga iväg några timmar då och då för att åka hoj med er grappar! :tummenupp

det ser vi fram emot, alltid trevligt när du är med :pannkyss :pannkyss

Jag jobbar.
Nu har jag jobbat kväll två veckor i rad. det suger bäverpung kan jag meddela. :arsele :huvet

Kyckling skrev:
Jag jobbar.
Nu har jag jobbat kväll två veckor i rad. det suger bäverpung kan jag meddela. :arsele :huvet
Hur funkar det egentligen??? :va

Har ni en hanbäver på jobbet vars pung ni själva suger på eller har ni folk från manpower som gör det åt er??

Kjelle skrev:
Med vad? Suga bäverpung åt Kycklo? :va :D
Tack, men nej tack.... :3freak
Hade jag jobbat där hade jag ringt Poolia :fakta

Mattias650 skrev:
Då kanske det blir lite lättare att smyga iväg några timmar då och då för att åka hoj med er grappar! :tummenupp

Det ser vi fram emot! För att inte tala om den årliga grilla-dricka mycket sprit-lyssna på hård musik-slå sönder inredningen-festen i din trädgård, som måste hållas SNART för att inte bryta traditionen! :tummenupp

Kjelle skrev:
Det ser vi fram emot! För att inte tala om den årliga grilla-dricka mycket sprit-lyssna på hård musik-slå sönder inredningen-festen i din trädgård, som måste hållas SNART för att inte bryta traditionen! :tummenupp
:tummenupp

Kjelle skrev:

Ja, den har vi ju haft varje sommar sedan Mattias och Åsa flyttade in. Dumt att bryta traditioner redan efter ett år.

erik skrev:
Ja, den har vi ju haft varje sommar sedan Mattias och Åsa flyttade in. Dumt att bryta traditioner redan efter ett år.

Och roligare och roligare blir det dessutom för varje år! Fråga Tengil om förra året, så berättar han om allt roligt han minns. På 3 minuter. :D

Supermoto skrev:
Hur funkar det egentligen??? :va

Har ni en hanbäver på jobbet vars pung ni själva suger på eller har ni folk från manpower som gör det åt er??
Nej det är en fast anställd som gör det.
Han sitter i vad som närmast kan beskrivas som ett skyddsrum/bunker fast med dörr-reglarna på utsidan.

Där har han suttit sen jag började på stället och sugit på sin bäverpung.
(Tror inte han skryter på krogen om vad han gör på jobbet iaf.) :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...