Uppkörning i hällregn

nettung

grejsar grejs... mest
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
GSX400FWS
Ojojoj... nu har killen oxå körkort.
Startade halv ett med bromsprov, manöverbana och garagetvändning. Sedan bar det iväg genom V-ås. Under hela uppkörningen så ösregnade det så jag hade ett allväderställ utanpå skinnstället och gummihandskar utanpå de vanliga handskarna. Det var inte så smidigt men jag klarade det :D

GRATTIS! Såg en stackare idag med en BMW efter sig, vid rondellen mot Malmaberg från Hässlö... dränkt katt hehe.

Det var inte du som nötte konbana i lördags på Wenströmska, på en FWS400 ?

Jag gned en Bandit....

/P

GRATTIS!! :tummenupp

Körde upp i höstas, mitten av oktober, spöregn och jag hade inget regnställ bara en halvt vattentät jacka utanpå skinnstället.
Hur enkelt är det att göra en garagevändning när man sitter som fastlimmad i sadeln?!? Köra konbanan i det tillståndet banan befann sig i hade nog gått bättre med jet-ski!

Besiktningsmannen hade nog lite överseende med det för han godkände mig! :rolleyes:

Faan vad alla som har hojkort är bra och snygga!! :rock

ja, fan va rätt....

det e bara å glida runt å säga att det står ett stort A på körkortet!!

GRATTIS! :hej

Bandit600 skrev:
GRATTIS! Såg en stackare idag med en BMW efter sig, vid rondellen mot Malmaberg från Hässlö... dränkt katt hehe.

Det var inte du som nötte konbana i lördags på Wenströmska, på en FWS400 ?

Jag gned en Bandit....

/P

jo de va jag de... hängde upp stället över badkaret, de blev nästan fullt :rolleyes:

grattis. nu ska vi rejsa :)
nu när du kan glida omkring med bågen lär du ju inte ha nå problenm att skaffa brudar. iaf inte med din grymmingbåge :slicka

Grattis killen! Det skadar inte heller att du har världens tuffast hoj! Vilken årsmodell?

Jag övade manövern igår på körskolan i regn. Bromsprov. Låstebakhjulet. Bra att ha provat det i regn iaf!

Brudar gillar bågar. Jo. Fast det är väl inget nytt, för nån.

Enda gången *någonsin* som en helt okänd tjej kommit fram till mig på krogen och stött på mig så var det för att hon visste att jag åkte hoj. Hon visste iofs annat om mig också, men eftersom hon var söt så lät jag det passera :)

Dessutom har jag haft en hel drös bruttor på pallen. Kompisars tjejer och bekantas bekanta. Och fler står på kö inför denna sommar :) Bäst var kompisens tjej som var så exalterad så hon bankade mig i ryggen när jag drog på ordentligt. Jo faktiskt. Trodde hon tycket det gick för fort men när vi stannade så sade hon "- Går den inte fortare?". Lol. Snacka om fartjunkie!

Så brudar och bågar går bra ihop.

Bikerbitch skrev:
Grattis killen! Det skadar inte heller att du har världens tuffast hoj! Vilken årsmodell?

Jag övade manövern igår på körskolan i regn. Bromsprov. Låstebakhjulet. Bra att ha provat det i regn iaf!

En 84:a... klart bästa årsmodellen :D Jo de va lätt o låsa bromsarna igår... låste frambromsen på manöverbanan på uppkörningen :rolleyes: men de gick bra ändå

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT