Uppdateringar på första sidan fungerar ej.

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Uppdateringen av första sidan (senaste inlägg, slumpmässiga inlägg senaste dygnet, köp & sälj) har inte fungerat för mig sedan 0935 idag. Jag har testat i Internet Exploder och på min iPad, men senaste trådinlägget sätts till 0935 och jag vet att det skrivits lika mycket som vanligt idag.

Är det här ett lokalt problem för mig eller drabbar det andra?

exakt, jag får läsa flödet genom :
Visa nya inlägg
Den som ser det här, gör troligen redan det.....

Skönt, mitt i eländet. Jag trodde att det var något bara jag drabbats av... :3freak

antar att det ser ut såhär för er med på första sidan. min har ej heller uppdaterats på flera dagar nu.sporthoj.jpg

är lite förvånad att ingen moderator har kommenterat detta ännu... även om lösning ej finnes så kunde dom ju iallafall säga att dom uppmärksammat felet och jobbar på det eller vad som..

Last edited:
är lite förvånad att ingen moderator har kommenterat detta ännu... även om lösning ej finnes så kunde dom ju iallafall säga att dom uppmärksammat felet och jobbar på det eller vad som..

De kanske bara kollar nya inläggen på förstasidan :hihi

heyyy!!- det är semester ju!!- ansvariga tar sej nog en titt på detta fenomen så snart tillfälle ges- tills dess får vi nöja oss med "utbudet" på första sidan (som man kan rätt bra nu.....)

//jj

Ingen av moderatorerna kan felsöka eller åtgärda problemet, endast Admin och ägaren av sajten.
Håll ut.

Nope. Nu har den fryst på kl. 1253 idag... :gråta

Edit: Jag ropade hej för tidigt...

Last edited:
Nope. Nu har den fryst på kl. 1253 idag... :gråta

Edit: Jag ropade hej för tidigt...

Ja, inte är det mycket som krävs för att man ska bli nedstämd. Den här tråden belyser verkligen de tunga I-landsproblem vi stackare har att brottas med... :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman