Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chulan skrev:en fråga tilla alla som kan göra en wheelie hur får jag min hoj på bakan.![]()
granath_ skrev:jag lärde mej idag, koppla upp på ettan![]()
visserligen bara ett lätt hjul lyft men det kändes högt![]()
MD skrev:testa koppla upp den på 2:an, det tycker jag e skönast..
annars får du haka på ut och lattja på nån raka.
wheelieguide
granath_ skrev:jo, jag vet. lärde mej att köra en bra bit med Dtr125:an men den här trötta gsx´en väger ju bly. sen har jag ju inte körkort för den än, så kör ju inte så mkt.![]()
MD skrev:oj, råkade citera fel inlägg, va chulan jag menade till![]()
granath_ skrev:jag lärde mej idag, koppla upp på ettan![]()
visserligen bara ett lätt hjul lyft men det kändes högt![]()
Chulan skrev:en fråga tilla alla som kan göra en wheelie hur får jag min hoj på bakan.![]()
Kleiv skrev:Röven längst bak på sadeln och gasa som fan och ut med kopplingen och "up in the sky you go"![]()
He he nja vet...måste skärpa migmotard_anders skrev:....skyll inte på dålig kopling![]()
![]()
Men svårt att få upp en R1:a på slangen....dom vill ju inget annat än att lyfta....tur att de flesta tar bort flygplansvingarna till blickers och sätter på minis.TM skrev:Gör du så med din R1-04? Hinner du öht se himlen innan du får styret i pannan liggandes på rygg![]()
![]()
![]()
Kleiv skrev:Edit: glömde sägga att om du vrider styret så hjälper det dig att styra på bakan det med, vrider du vänster så går hojjen åt högger och vice versa.
LocDog skrev:tur att de flesta tar bort flygplansvingarna till blickers och sätter på minis.
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |