Ungarnas Guldfiskar dog igår..

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Nu dog ungarnas guldfiskar igår över 3 år gamla så det vart en lättnad att bli av med det där ständiga diskandet av skålfan. Jävligt snyggt när skålen är nytvättad men den blir skabbig på bara ett par dagar.

Så nu går jag och lurar på vad dem skall få, kanske en lite mindre myrfarm? :hihi

Jag är pälsallergiker så nått me´ päls blire inte och det skall vara jävligt lättskött! Max 1tim per vecka rengöring/skötsel.

Vad finns det för kul Mördarskallbaggar? ;)

Ös på med förslag!!

Jag hade en tarantella under en period.. (passade den i 6 mån)
Väldigt lättskött och samtidigt är det ju kul med en spindel "här vaktar jag" skylt på dörren..

Jag hade en tarantella under en period.. (passade den i 6 mån)
Väldigt lättskött och samtidigt är det ju kul med en spindel "här vaktar jag" skylt på dörren..

:rolleyes: Min sambo har spindelfobi! Hon pallar inte ens me våra Svenska små..:näsblod

Kan ju lägga till att djuret/krypet inte får vara dödsfarligt då mina barn på 2 och 5 år har rätt så långa fingrar.

Last edited:
En ödla eller två är kanon. Ett snyggt terrarie också så kan man ha det som prydnad också och inte bara husdjur. :tummenupp

Säg med sträng röst:
-Ni får för helvete köpa äckeldjur när ni flyttat hemifrån ungjävlar, jag är trött på att ta hand om era skitdjur!!!

tjöp gunghäst för fan!:yoparty

Antialgmedel och i med nån fisk. Kulis är balla. Småålar. Eller scalare är schysst (dock ska väl de ha lite mer än en guldfiskskål).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT