Undertail R1 - Graphicartmotodesign.com

someone

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
KTM 1190R
Någon som har erfarenhet av att handla från dom, hur finishen är, passform m.m.. ?

Har kikat runt lite på undertails till min R1:a och det lutar nog åt en från www.graphicartmotodesign.com (se bild). Är inte 100%-igt nöjd med det utseendet heller men har inte hittat något bättre alternativ. Hade t.e.x inte velat att den där kanten för nummerplåten skulle sitta där utan att det var helt slätt framåt. Sen är den på gränsen till för "prålig", lite väl mycket "design" över den om man säger så. Men vill absolut inte ha något kantigt, för simpelt heller. :va :va

Tar gärna emot förslag på andra alternativ, krav är att man inte gör inskränkningar på utrymmet under passagerarsadeln.

Bifogat

• redclear1.jpg
    redclear1.jpg
    114.5 KB · Visningar: 139
  • redclear.jpg
    redclear.jpg
    31.5 KB · Visningar: 131
someone skrev:
Någon som har erfarenhet av att handla från dom, hur finishen är, passform m.m.. ?

Har kikat runt lite på undertails till min R1:a och det lutar nog åt en från www.graphicartmotodesign.com (se bild). Är inte 100%-igt nöjd med det utseendet heller men har inte hittat något bättre alternativ. Hade t.e.x inte velat att den där kanten för nummerplåten skulle sitta där utan att det var helt slätt framåt. Sen är den på gränsen till för "prålig", lite väl mycket "design" över den om man säger så. Men vill absolut inte ha något kantigt, för simpelt heller. :va :va

Tar gärna emot förslag på andra alternativ, krav är att man inte gör inskränkningar på utrymmet under passagerarsadeln.
Jag köpte min från Bike design , snygg med bra passform kanske lite dåliga blinkers

bjwik skrev:
Jag köpte min från Bike design , snygg med bra passform kanske lite dåliga blinkers

Helt ok faktiskt.. Har för mig jag sett någon som skrev att det var kass passform på hans, du hade alltså inga problem med det? Hur är det med utrymmet under passagerarsadeln med dom, blir det något över? Det är alltså integrerade blinkers? Syns dåligt eller vad är det som är dåligt?

Fler alternativ? Skulle fortfarande vara kul höra av någon som beställt från graphicartmotodesign angående dom o deras undertail..

Jag har en undertail från dem. Min är ju en 99:a och i mitt tycke snyggare.
Går igenom vid besiktning också vilket jag inte tror 00:ans gör.

someone skrev:
Why? För smalt mellan blinkarna?

Hur var passformen, mycket pill o få det bra eller?

Tror inte det är 18 cm mellan just blinkarna.
Passar annars bra! :tummenupp

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...