Underställ av silke erfarenheter???

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Flera :P
Som rubriken lyder så undrar jag vilka erfarenheter ni ha av av underställ i silke (om det nu finns).
Man vet ju viket jävla jobb det är att kränga av skinnstället då man åker i kalsonger och t-shirt, klibbar ju fast ordentligt på armar och ben.

Man har ju kört en del i underställ av syntetiskt material men då de smälter vid en ev rejäl klotning så har man ju funderat över ett i silke men vart får man tag i ett sånt....

Har aldrig provat någor i silke. Köpte ett CRAFT underställ på Stadium, funkar hur bra som hellst. Skall du ha det under skinnstället så tänk på att köpa ett nummer mindre så understället verkligen sitter tajt :tummenupp

Min erfarenhet av siden är att det är betydligt svalare och skönare att köra med.

www.sidenselma.se.

Last edited:
Axxexs skrev:
Min erfarenhet av siden är att det är betydligt svalare och skönare att köra med.

www.sidenselma.se.
Hur tvättar man silke? Är det bara att stoppa i tvättmaskinen eller är det kemtvätt som gäller?

Fråga Victor, han dansade omkring i en riktigt sexig utstyrsel i somras, om det var silke vettifan...

Har sett att såna ställ finns på Playground i Sthlm. De har dessutom invävda silvertrådar för att motverka dålig lukt.

Well, silke vettefan om det är i mitt underställ. Men det är funkis, luktar maskulint efter en kvart och är ganska behagligt att gå runt i. Passar på pyamasparty.
Det är kanske inte helt moderiktigt (kan liknas med en långkalsong för hela kroppen) men skönt under skinnstället och gör det lite lättare att hoppa in i skinnet.
Men allså, för gatåkning suger det. För omständigt och kräver för mycket omvård.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back