Undersöker Intresse för att köpa tavlor..

Cool_Bike

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2006
Hoj
Ducati
Hej , det här verkar väl konstigt men jag undersöker intresset för att kunna få sin egen bild målad i akryl, alltså på sig, sin hojj eller vad som..

Stora tavlor för det mesta 80*80 eller 120*40 (Nästan som widescreen ;))

Dessa tavlor tar tid och en stor prestation att tillverka så leveranstiden allt som allt kommer vara cirka 1 månad !

Och priset då.. från 1800 -2500 ca.

Leverans kommer ske i välskyddad plast rulle alltså sköts ramning alt. kilram som är snyggt på sånna målningar själv och tillkommer därmed på priset..ca 200 kr tror jag..

Oj ! blev mkt text, nåväl så är detta min affärsidé att sälja via nätet tror ni att det finns intresse ?

Ordet är fritt ..

Cool_Bike skrev:
2124849 Hej , det här verkar väl konstigt men jag undersöker intresset för att kunna få sin egen bild målad i akryl, alltså på sig, sin hojj eller vad som..

Stora tavlor för det mesta 80*80 eller 120*40 (Nästan som widescreen ;))

Dessa tavlor tar tid och en stor prestation att tillverka så leveranstiden allt som allt kommer vara cirka 1 månad !

Och priset då.. från 1800 -2500 ca.

Leverans kommer ske i välskyddad plast rulle alltså sköts ramning alt. kilram som är snyggt på sånna målningar själv och tillkommer därmed på priset..ca 200 kr tror jag..

Oj ! blev mkt text, nåväl så är detta min affärsidé att sälja via nätet tror ni att det finns intresse ?

Ordet är fritt ..

Är det bra målat så tror jag det finns stor potential att många här köper en tavla. Jag själv är faktiskt ganska intesserad och behöver fylla ut väggarna med lite tavlor.

*/ ?>
Back