Underbart att vara omtyckt!

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Hej ni!
Glad midsommar på er allihop!!
Har precis kommit hem från en kväll som skulle spenderas på krogen. Inte alls mycket folk i stan. jag som var så party och ville vara social... Jaja... det har varit trevligt ändå. Blev dock ingen utekväll överhuvudtaget...
Efter ett par snabba stopp på söder tog vi in oss till centralen där vi bara promenerade omkring eftersom nästan allt var stängt...

Jag och min vän hade slagit vad om varsin vinare att jag skulle få tag på ett nummer ikväll. Ingen lycka, inte för att jag är dålig att se på utan för att vi inte mötte några jag tyckte var värda att fråga efter nummer....
Hamnade på donken för lite fyllemat.
Slutade med en hejdundrande cheeseburgartävling! Jag vann! 6 cheese, liten fanta och en glass. :cool:
Är mätt som en kastrull.
Sitter framför datorn med en kisse i knät och en annan jamande nedanför stolen. Det är allt jag behöver!!
Nu ska jag gå å sova!
God natt å nyp i stjärten!

God morgon, glad midsommar! Allt är inte stängt för det är faktisk en och annan som jobbar.
(ja,jag vet att jag gnäller men jag är så otroligt less på att jobba 6-dagarsvecka)

Ha en jättefin dag alla! :tummenupp

Asså... ett nummer eller ett nummer? :flåssmiley

Om jag hade fått tag på ett nummer så hade min vän nog fått betala mer än en vinflaska. Men det är ju midsommarafton ikväll...och imorron är det lördag. Mycket tid på mig alltså...

Anciol skrev:
Om jag hade fått tag på ett nummer så hade min vän nog fått betala mer än en vinflaska. Men det är ju midsommarafton ikväll...och imorron är det lördag. Mycket tid på mig alltså...

Om inte annat så kan väl jag offra mig ;)

Här får du ett nummer: 76 (hö hö)....

Skål :öl

Bifogat

• fuckanim.gif
    fuckanim.gif
    26.8 KB · Visningar: 428
Men det fanns ju regler också! Min vän måste vara med när jag fixar numret. Jag måste vara med när hon fixade sitt.

Ingen av oss klarade det, så vi ger varandra varsin vinare, går sedan ut och fortsätter letandet.

Varför kom inte jag på det för??? Hon kan väl vara med i telefonen? jag ringer hennes, sen mailar du över numret. Det borde väl funka?? :confused:

Fler brudar, det är det ni vill ha in? Inget internet har hon, tyvärr. Inte intresserad av hojar heller. Bara öldrickande pojkar.

Mattias skrev:
Asså... ett nummer eller ett nummer? :flåssmiley

Trode jag med ju.

Men om du skulle ha mer än en vinflaska? Hur "dyr" är du då? :D

Glad midsommar!
Nu blir dagarna bara kortare och snart är det julafton.

En annan har inte kört en meter på en kawasporthoj :(

750RR

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back