Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kommande helg är det "mc-mässa" hos handlarna i stan. UMCC kommer att finnas på plats hos McBolaget.
Vi kör bilder och film och allmänn klubbinfo så kom och hälsa på oss lördag och söndag. Billigt fika har vi också![]()
Tycker det verkar som Wagge har hittat sin själfrände, handla!!!Nu har vi varit och ställt i ordning för imorgon. Kommer bli riktigt bra tror jag så nu är det bäst att alla ni UMCC:are och icke UMCC:are kommer och hälsar på oss i helgen!
Om ni inte vet var mc-bolaget ligger så är det här http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=Gr%e4ddv%e4gen+15A+ume%e5
Ni kan spana bland annat på nya GSXR1000 och 750. Vi säljer kaffe å bulle för en tia också![]()
Bild från när vi var där och grejade...suddig Wagge på GSXR750:n
Mina tankar när jag satt där:Tycker det verkar som Wagge har hittat sin själfrände, handla!!!![]()
GASA HELVET! Bromsa HELVET inför högerkurvan...
Så här ser GASA HELVET på långrakan ut för er som inte förstår...

I hear you brother!Mina tankar när jag satt där:
"Målrakan, ge järnet, växla upp, bromsa in... In i böjen, knät skrapat i, gasa ut ur vänstern, ge gas på rakan... bromsa in igen, in i långa högern, ge rejält med gas ut ur böjen, framhjulet lättar... Bromsa lite inför E4a böjen men fega inte, lägg ner alldeles vid curben... Gasa. Gasa mer... Bromsa in i chikanen, snabb höger, snabb vänster, lägg ner ordentligt i långhögern, kanske skrapar fotpinnen i... Ge järnet ut ur kurvan, ut på långrakan. GASA HELVET! Bromsa HELVET inför högerkurvan... gå in i första delen, håll tajt inför andra delen av kurvan och undvik ojämnheterna. GE JÄRNET inför start/mål, framhjulet långt upp i luften. LIVET LEKER!"

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |