Ullis & Brink i Expressen motor

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja, en riktig dynga var det i vanlig ordning. Rodnar lätt när man läser elendet. I vanlig ordning frontar de™ med coola krash-kungar som näst intill skryter om hur de körde förr och vilka skador de fick. VV gjorde exakt samma sak med deras kampanj. Men krashnissarna har naturligtvis blivit omvända till goda chauförer nu :hihi Det avslutas med det standardiserade "MC-tipset". Gör så här men inte sådär!!!!! Varför skall man ta dessa råd på allvar för? Är det inte bättre att lyssna på tips från de som lyckats bättre i trafiken? Cum.

Jag har aldrig slagit mig illa när jag vurpat på gatan. Dessutom lockar inte fem timmars skåpbilresa för 35 minuters aktiv mc-körning på bana. Jag kör hellre gata. Cum. Over.

Edit: Nu svor jag i kyrkan, inser jag. Så dumt.

Mattias skrev:
Jag har aldrig slagit mig illa när jag vurpat på gatan. Dessutom lockar inte fem timmars skåpbilresa för 35 minuters aktiv mc-körning på bana. Jag kör hellre gata. Cum. Over.

Edit: Nu svor jag i kyrkan, inser jag. Så dumt.
Du är bara gammal, fet & talanglös...

Mattias skrev:
Som du då, med skillnaden att jag har självinsikt. :FU
Jag har total avsaknad av självkritik (inte likt dig att använda smilys, är du sjuk eller full).

GSXR1100R skrev:
Jag har total avsaknad av självkritik (inte likt dig att använda smilys, är du sjuk eller full).
Först en smiley, och nu chattar jag i en tråd. Innan jag vet ordet av tar jag väl licens också. Huvva.

Cum all over and out.

Mattias skrev:
Först en smiley, och nu chattar jag i en tråd. Innan jag vet ordet av tar jag väl licens också. Huvva.

Cum all over and out.
Du ÄR full :lol

Gillar slutet i en av artiklarna från sidan.
Någon säger följande:

Det behövs lekplatser.
Tillgängliga för alla och alltid.
Det räcker med en raksträcka och några enkla kurvor på tillbakavägen - det behöver inte alls vara F1-standard.
Om det går att bygga tusentals privatfinansierade golfbanor runt om i Sverige så går det förstås att bygga en handfull motoranläggningar.
Jag tror hojåkarna betalar minst lika mycket som golfspelarna. Och det finns lika många starka sponsorer i bakgrunden.
SMC tar första steget redan i år.
Nu vill jag se vem som tar första spadtaget

visste inte att ullis köre sportare på gatan....

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...