Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:

Victor skrev:... Mycket floskler från SMC oxå.

Det avslutas med det standardiserade "MC-tipset". Gör så här men inte sådär!!!!! Varför skall man ta dessa råd på allvar för? Är det inte bättre att lyssna på tips från de som lyckats bättre i trafiken? Cum.Du är bara gammal, fet & talanglös...Mattias skrev:Jag har aldrig slagit mig illa när jag vurpat på gatan. Dessutom lockar inte fem timmars skåpbilresa för 35 minuters aktiv mc-körning på bana. Jag kör hellre gata. Cum. Over.
Edit: Nu svor jag i kyrkan, inser jag. Så dumt.
Mattias skrev:Edit: Nu svor jag i kyrkan, inser jag. Så dumt.
Som du då, med skillnaden att jag har självinsikt.GSXR1100R skrev:Du är bara gammal, fet & talanglös...

Jag har total avsaknad av självkritik (inte likt dig att använda smilys, är du sjuk eller full).Mattias skrev:Som du då, med skillnaden att jag har självinsikt.![]()
Först en smiley, och nu chattar jag i en tråd. Innan jag vet ordet av tar jag väl licens också. Huvva.GSXR1100R skrev:Jag har total avsaknad av självkritik (inte likt dig att använda smilys, är du sjuk eller full).
Du ÄR fullMattias skrev:Först en smiley, och nu chattar jag i en tråd. Innan jag vet ordet av tar jag väl licens också. Huvva.
Cum all over and out.

E22 skrev:visste inte att ullis köre sportare på gatan....
exakt...det var dit jag ville komma..[Akryl]*Amid skrev:det står det ju att hon inte gör... om man läser texten.
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |