Tyskland 2012 med Moseldalen som mål

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
http://twowheeltour.wordpress.com/
Jag och frun kommer skriva om vår resa till Moseldalen på http://twowheeltour.wordpress.com/
Vi kommer köra relativt korta sträckor varje dag då det är fruns första längre resa med hoj. Kommer uppdatera med bild och text nog dagligen, mer bilder kommer då vi kommit hem och kan tömma systemkameran....

Last edited:
Alltid trevligt med reseberättelser. Jag med sambo körde mellan Travemünde och Mosel på en dag för ett år sedan, men jag ser inget fel i hur ni gör. Det finns mycket fint att se i Tyskland.

Har läst er blogg med nöje, suveränt skrivet med mycket humor! Gjorde Mozel och Nürburg 2010 och tänker återkomma så fort jag har vägarna förbi igen.
Kan konstatera att "ja vi har garage till din Mc" kan betyda vad som helst. De mest halsbrytande övningar jag gjort genom åren är nog div garageparkeringar, alper och fjäll släng er i väggen ;->
Lycka till med fortsatta äventyr //Tina

Fin blogg! Kul att läsa. Bra gjort och allt gott.

MVH//Jan

Trevlig läsning! Går det att ändra i bloggen så att man kan läsa äventyret i kronologisk ordning från början till slut? Hade underlättat läsningen nämligen.

Trevlig läsning! Går det att ändra i bloggen så att man kan läsa äventyret i kronologisk ordning från början till slut? Hade underlättat läsningen nämligen.

Beror på vad man valt för tema men det enklaste generellt vad det gäller Wordpress är att hitta första inlägget (8:e juli?) och sen välja nya inlägg i navigeringen längst ner under inlägget.....

Beror på vad man valt för tema men det enklaste generellt vad det gäller Wordpress är att hitta första inlägget (8:e juli?) och sen välja nya inlägg i navigeringen längst ner under inlägget.....

Det var så jag läste det, men man får ändå läsa det nerifrån och upp. Men det var det värt, för det var väldigt trevligt berättat.

Mera bilder kommer nu...kul att ni läst och att ni gillar det, mest frun som skrivit...
Lägger ut bilderna helt i oordning.

1.jpg 2.jpg

3.jpg 4.jpg

5.jpg 6.jpg

7.jpg 8.jpg

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!