Tycker ni också att hojtutan låter för lite??

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Då är ni i gott sällskap.
Under någon obskyr lördagsnatt med lite för många öl innanför rocken så lär jag ha klagat över att tutan på budhojen låter för lite till en kompis.
Igår var det julafton, på riktigt alltså! Min kompis kom ihåg vad jag sagt och shoppade en mistlur till en båt till mig i julklapp.
Med sina strax under 50 mäktiga centrimetrar låter den en "aning" ballare än originaltutan.
Idag monterade jag den, visst blev det bra? Nu kanske mottrafikanterna äntligen märker mig!

Bifogat

• mistlur.jpg
    mistlur.jpg
    121.3 KB · Visningar: 551
-PLM- skrev:
Under någon obskyr lördagsnatt med lite för många öl innanför rocken så lär jag ha klagat över att tutan på budhojen låter för lite till en kompis.
Igår var det julafton, på riktigt alltså! Min kompis kom ihåg vad jag sagt och shoppade en mistlur till en båt till mig i julklapp.
Med sina strax under 50 mäktiga centrimetrar låter den en "aning" ballare än originaltutan.
Idag monterade jag den, visst blev det bra? Nu kanske mottrafikanterna äntligen märker mig!

Jag tutar aldrig... jag bara vrider lite på höger hand... och vipps: alla tittar på mig :D :D :D :yoparty

-PLM- skrev:

Cooolt! :tummenupp

Säg åt freddie att montera en sådan på sin husa också, så han kan tuta på alla som inte släpper förbi honom på banorna! :D

Jävlar vilken tuta, den bör räcka även i Stockholms innerstad! Pallar elsystemet med att driva den eller måste du ta med dig ett extrabatteri? :)

-PLM- skrev:
Ojoj... Ett A4 ark skulle inte räcka med tillfällen en tuta behöver användas per dag :)

Fan va kul =). Jobbar du i mellandagarna? I så fall kommer den väl till pass när alla galningar förvandlar hela stan till gågata i sin iver att hinna till nästa affär.

Hoztic skrev:
Mycket mäktigt! :Bugar Jag har själv funderat på en sån där till bilen :D Hur låter den ungefär? Kan du inte kasta upp en wav? Gärna med före och efterljud :hihi

Ska jag vara ärlig låter den inte lika mycket som jag hoppats, men betydligt värre än org. tutan.

-PLM- skrev:
Ska jag vara ärlig låter den inte lika mycket som jag hoppats, men betydligt värre än org. tutan.

Jag hade kompressormatade tutor i min gamla Golf. Dom hade en spool up-tid (eller vad man ska kalla det) på 1-2 tiondelar kanske, man hörde att eltutan lät först iaf. Men jävlar vilket liv dom förde :D

-PLM- skrev:

XT:n är mycket fin! Precis SÅ ska en åretrunthoj se ut! Lagom slitna dubbdäck också ser jag :tummenupp

Längtar efter min egen som ligger på garagegolvet i 100delar....

Hade sån där på moppen =P dom låter inte så himla mycket men bra mycket coolare, det där ser också ut att vara en biltema tuta?
Däremot kopplade jag in en extra lampa till moppen, stark som satan fast motorn orka inte när man slog på den :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman