TV4 nyhetsmorgon med Alco Kullenberg

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Var det bara jag som hade sjukt kul åt Annette Kullenbergs apperence i morgonsoffan. Hur packad var hon idag egentligen, rimmen var ju inga höjdare heller direkt. :fyllisar

Bifogat

• fyllo.jpg
    fyllo.jpg
    54 KB · Visningar: 65
Tror inte hon var packad, hon är alltid så där... Hade henne boende på mitt hotell för många år sen, hon checkade in sent och alla restauranger var stängde, jag gick till närmaste pizzeria och fixade en pizza åt henne iallafall, det var ju vad jag kunde göra. Några dagar efteråt skrev hon en krönika om att det var så dåligt på hotellet hon bott på som inte hade restaurang och massa annan skit. Så här i efterhand skulle jag låtit kärringen fixa sin egen mat...

Hon har ju varit sån skitlänge.
Minns när hon var med i "Måndagsklubben", vilket jävla snurr alltså.
Helt vilse.

Ja, fy fan! jag satt o vred på mig i ren obehagskänsla när hon pratade... Varför måste dom ta dit henne över huve taget! Snygg frissa oxå! :zpy

Annars är ju programledarna på TV4s morgon riktiga hittehjon. Totalknäckar-kombon Steffo "äta-tills-jag-dör" Törnqvist och den bombade blondinen gör mig övertygad att jag rattat in någon ironisk sketch signerad Peter Apelgren på morgonen.

Direkt följt av Malou "Minst-en-BiB-om-dagen" von Siwers läskiga program kl 10.

TV4 har fört vidare SVTs stolta tradition av skåpsupare.

Annars är ju programledarna på TV4s morgon riktiga hittehjon. Totalknäckar-kombon Steffo "äta-tills-jag-dör" Törnqvist och den bombade blondinen gör mig övertygad att jag rattat in någon ironisk sketch signerad Peter Apelgren på morgonen.

Direkt följt av Malou "Minst-en-BiB-om-dagen" von Siwers läskiga program kl 10.

TV4 har fört vidare SVTs stolta tradition av skåpsupare.

Jag håller med ang morgonsoffans kvalitet. Det som ger lite hopp är Kristin Kaspersen men jag vet inte hur hon är som morgonsoffare. Jag minns alltid hur hon ser ut men aldrig vad hon sagt lr gjort...

Jag håller med ang morgonsoffans kvalitet. Det som ger lite hopp är Kristin Kaspersen men jag vet inte hur hon är som morgonsoffare. Jag minns alltid hur hon ser ut men aldrig vad hon sagt lr gjort...

Det vanliga svaret på den frågan är som alltid att hon räknas som "folkkär". Då har man nått så högt man kan på den svenska mediahimlen och är för alltid helgonförklarad oavsett bristande kvalitet och taffliga framträdanden. Exempel: Lasse Berghagen, Carola, Leif "loket" Olsson.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra