TV4 behöver inte ringa !?

Blev också uppringd av TV4 när jag hadde annons ute på blocket, tjatiga och dryga. Skickade sedan ett surt mail till dem + blocket och informerade om vad jag tyckte, TV4 svarade inte men blocket skickade ett långt och trevligt mail tillbaka där de förklarade problemet osv. Så numera har de lagt in som standard att det står längst ner på annonserna att annonsören inte vill bli uppringd av försäljare eller vill ha reklam-sms.

TV4 är grymt påfrestande....dessutom ljuger de: "Vet du om att 75% av alla motorcyklar som läggs ut på TV4 är sålda inom en månad? Det gör oss till den ledande annonsplatsen för motorfordon" kvittrade tjejen som ringde till mig. Yeah right... :arsele

fazerfun skrev:
TV4 är grymt påfrestande....dessutom ljuger de: "Vet du om att 75% av alla motorcyklar som läggs ut på TV4 är sålda inom en månad? Det gör oss till den ledande annonsplatsen för motorfordon" kvittrade tjejen som ringde till mig. Yeah right... :arsele

Jupp. Ännu roligare var det när de ringde mig för en månad sen och skulle ha med min snöskoter till deras annonsplats. "Jo men det är högsäsong för att sälja snöskotrar just nu!", var hans motivering... som sagt, yeah right :näsblod

jag blev också uppringd av tv4 pga min fireblade annons. 399kr skulle dom ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! då kommer annonsen ut på tv4'as hemsida, tv4 texttv och tv4+ texttv. helt allvarligt. hur faaaaaaaaaaaan kan dom ta 399kr för den tjänsten? blocket kostar ju 80kr och det måste väl va minst 10 ggr fler personer som kollar annonserna på blocket än på tv4'as sidor? eller?
är det någon som har provat tv4?

De ringer trots att man klickat i "ring ej försäljare".
Blir så jävla förbannad!

finns det verkligen nån som tittar på text TV nuförtiden??

tyckte det kändes jävligt segt för 10 år sen.. har ju inte stormat fram i utvecklingen precis :3freak

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back