Två inbrott i samma garage i GBG

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Vi har haft inbrott i vårat garage igen.

Första gången för 21 januare .
Andra gången ca en månad senare.

Om någon ser någon av följande delar till salu var vänlig kontakta mig.

Hjälm Shoie abe norric replika (2003) med gula stjärnor på toppen, pilar på sidorna och en haj i nacken. små skrapmärken höger vänster samt på hakan. Svart vissir. med hjälmpåse.

Alpinestars stövlar svarta, stolek 45 högra stöveln är skrapad uppe på det vita Aet med stjärnan runt, båda är skrapade på tåskyddet.

Laptimer komplett i låda, Det står Oskar Lawner i displayen när man slår på den. Modell AIM Light TG

Laser Slipon till en r6 06 bra skick bortsett från lite märken allra längst bak på den sista "muffen"

Depåstöd fram och bak, biklift stöd det som lyfter i framkronan. Bak ett rött stöd för bibliner.
Även två mig svetsar har försvunnit ur garaget så om någon blir erbjuden att köpa billig svets slå gärna en signal.

Detta är grejer som är lätta att känna igen har även blivit av med diverse verktyg mc delar mm. Hör ni något är ni mycket välkommna att slå mig en signal på 0703179065

fy fan va trist ...

kanske dags att investera i ett bra larm ?

Det är åtgärder på gång dom vi var lite för långsamma och dom var lite för snabba tillbaka.

Hade varit trevligt att få tag i några av grejerna då jag har backat rätt så duktigt ekonomiskt på den lillla incidenten.

Det är åtgärder på gång dom vi var lite för långsamma och dom var lite för snabba tillbaka.

Hade varit trevligt att få tag i några av grejerna då jag har backat rätt så duktigt ekonomiskt på den lillla incidenten.

Låter nästan som om någon känner till vad du/ni har där.
kanske dags att lägga lite tid på att ta reda på vem som gjort det.

någon måste känna till vem som gjort det

någon måste känna till vem som gjort det

Jo vi har allt rotat runt en del och hört oss för men det är ingen som vet något.

Troligtvis så fick dom inte med sig allt dom ville första vändan.

Andra gången sopade dom ganska rent. dom stal till och med en popnittång från jula för 50 kr.

Jaja vi får väll se om någon kommer över något som är mitt.

/ Oskar

Någon måste känna till vem som gjort det
Ungefär så är det.
Har man EN gång råkat ut för inbrott säger statistiken att risken för ytterligare ett inom kort tid ökar rejält.
Inte så ologiskt. "Man vet vad man får".. Ofta så ersätter man rätt omgående ju försvunnet gods! :rolleyes:
När min bil med alla verktyg försvann hade man varit på besök i storgaraget en vecka innan. Troligen för att reka. Alla plåtskåp som de flesta bilägare hade var uppbrutna och värdefullt stulet. Mitt skåp var olåst, där nöjde man sig med att riva ut allt. Olåst = inget av värde.
Man missade en kartong med specialtransistorer, 25 st a 2000:-/st...
Å andra sidan blev jag av med en 7.5-siffrig voltmeter ur mitt förråd på Malmvägen (Sollentuna) ett halvår tidigare..

Last edited:
Ungefär så är det.
Har man EN gång råkat ut för inbrott säger statistiken att risken för ytterligare ett inom kort tid ökar rejält.
Inte så ologiskt. "Man vet vad man får".. Ofta så ersätter man rätt omgående ju försvunnet gods! :rolleyes:
När min bil med alla verktyg försvann hade man varit på besök i storgaraget en vecka innan. Troligen för att reka. Alla plåtskåp som de flesta bilägare hade var uppbrutna och värdefullt stulet. Mitt skåp var olåst, där nöjde man sig med att riva ut allt. Olåst = inget av värde.
Man missade en kartong med specialtransistorer, 25 st a 2000:-/st...
Å andra sidan blev jag av med en 7.5-siffrig voltmeter ur mitt förråd på Malmvägen (Sollentuna) ett halvår tidigare..

Jo så är det ofta missas värdefulla grejer såsom dina transisitorer eftersom tjuven inte vet att de är värdefulla. Hos oss sågade dom upp och slängde ut verktygen ur verktygsskåpen sedan tog dom skåpen!

jaja surt som fan hoppas dom kommer igen :D då jävlar

Tjena. vart ligger garaget? vilken om område?

alex

Vi har haft inbrott i vårat garage igen.

Första gången för 21 januare .
Andra gången ca en månad senare.

Om någon ser någon av följande delar till salu var vänlig kontakta mig.

Hjälm Shoie abe norric replika (2003) med gula stjärnor på toppen, pilar på sidorna och en haj i nacken. små skrapmärken höger vänster samt på hakan. Svart vissir. med hjälmpåse.

Alpinestars stövlar svarta, stolek 45 högra stöveln är skrapad uppe på det vita Aet med stjärnan runt, båda är skrapade på tåskyddet.

Laptimer komplett i låda, Det står Oskar Lawner i displayen när man slår på den. Modell AIM Light TG

Laser Slipon till en r6 06 bra skick bortsett från lite märken allra längst bak på den sista "muffen"

Depåstöd fram och bak, biklift stöd det som lyfter i framkronan. Bak ett rött stöd för bibliner.
Även två mig svetsar har försvunnit ur garaget så om någon blir erbjuden att köpa billig svets slå gärna en signal.

Detta är grejer som är lätta att känna igen har även blivit av med diverse verktyg mc delar mm. Hör ni något är ni mycket välkommna att slå mig en signal på 0703179065

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing