Två frågor: Handledare och Skyddsutrustning

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Eftersom jag ska (försöka) ta kort till sommaren :banana tänkte jag naturligtvis kolla om det är någon i Uddevalla-trakten som har lust att ställa upp som handledare?

Andra frågan jag hade var om det är någon som har några bra länkar till sidor där man kan köpa ställ, hjälm osv.?

Tompalino skrev:
Eftersom jag ska (försöka) ta kort till sommaren :banana tänkte jag naturligtvis kolla om det är någon i Uddevalla-trakten som har lust att ställa upp som handledare?

Andra frågan jag hade var om det är någon som har några bra länkar till sidor där man kan köpa ställ, hjälm osv.?

Handledare kan jag tyvär inte vara, men här kan du tjacka kläder och övrig utrustning iaf: www.mc-dress.com
Lycka till med kortet!

Hoppar på tråden

Själv håller jag till stockholmstrakten och letar efter handledare, vart som helst inom stor sthlm eg. vill inte betala 600kr/h för lektioner bara :huvet

Har B-kort och all form av handledning uppskattas. Kan bjuda på korv.. :tummenupp

Villee skrev:
vill inte betala 600kr/h för lektioner bara :huvet

Billigt ju! Eller tjaa, billigare än här i lilla Falkenberg åtminstone, där man får punga ut med närmare 1000 kr för 80 min. Minutpriset blir m.a.o högre...

Det var illa! Här i Uddevalla kostar det "bara" 900 spänn för 80 minuter. :( Det tycker jag är mycket :gnissla

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...