När jag var ute och åkte idag så började min hoj att stanna lite då och då. Först trodde jag att det var bensinen som var slut eftersom tanklampan hade lyst i några mil så jag lyckades rulla till macken och tanka upp henne, frid och fröj tänkte jag när hon startade igen på första försöket (som alltid) men efter 15km så bara trävdör hon igen men bara i max en sek sedan så går hon igen.
Man hör inga missljud alls, inga varningslampor lyser allt e som det alltid har varit förutom just detta att hon vill stanna till ibland. Hände kanske ett tio-tal gånger dom sista 2 milen innan jag kunde få hem henne.
Jag har en terori att det kan vara bensinpumpen som har börja att gjort sitt efter ynka 1700 mil men jag vet inte. För den börjar inte gå dåligt eller blödra eller någonting sådan utan bara som om någon trycker på dödarknappen i en sek och sedan trycker tillbaks den igen för då går hon som vanligt.
Vad är det som händer??
Någon vänlig själ som har någon erfarenhet om detta??
Tacksam för svar.
Man hör inga missljud alls, inga varningslampor lyser allt e som det alltid har varit förutom just detta att hon vill stanna till ibland. Hände kanske ett tio-tal gånger dom sista 2 milen innan jag kunde få hem henne.
Jag har en terori att det kan vara bensinpumpen som har börja att gjort sitt efter ynka 1700 mil men jag vet inte. För den börjar inte gå dåligt eller blödra eller någonting sådan utan bara som om någon trycker på dödarknappen i en sek och sedan trycker tillbaks den igen för då går hon som vanligt.
Vad är det som händer??
Någon vänlig själ som har någon erfarenhet om detta??
Tacksam för svar.