Tuvängen 25/7-09

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Väldigt lite bilder från mig, men det kompenserar nog Tommy strax med sin trave. :)
https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=9dbd750a-972d-4122-949c-1f5329a652c3

90c87c.jpg

https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=9dbd750a-972d-4122-949c-1f5329a652c3

Last edited:
Även fast jag inte var där för att plåta så fick jag ihop 107 bilder som ligger i galleriet.

faceplant.jpg

Lasse .. du har inga fler på den feta killen på en matt VTR ? ;)
Hoppas på tommys bilder .. han fick låna min glugg (dvs mina bilder är tagna med hans).

Du menar Pedrosa kopian?(50kg Abbe) PM:a din mail..vet int om ja har den kvar :)

Härligt när det finns några som tar lite bilder från körningarna. Förevigar minnet till gamla dar. Verkade dock inte som jag lyckades fastna på nån bild denna gång :(

Bra bilder!! Svider ännu lite mer att jag inte var där nu när jag ser alla! Hoppas alla hade roligt o att inga missöden inträffade.

/Hanna

En som åkte av banan. Missade själva missödet men såg inga repor på hojen så hon kan mycket väl bara åkt av utan att ramla. Annars gick det bra.

ska försöka få lite tid nu att kolla bilder så dom kommer väll upp inom ett par timmar lr nått. räknar själv inte med nått bra med tanke på bakis och när jag sluta fota märkte jag att jag kört med fel iso hela dan.:huvet:censored
lagom förbannad man vart.

En som åkte av banan. Missade själva missödet men såg inga repor på hojen så hon kan mycket väl bara åkt av utan att ramla. Annars gick det bra.

Stämmer bra det, ER-5:an stod kvar på hjulen och stannade lugnt och fint mot däckhögen efter depåkurvan.

Tack för fotograferandet, ni skall veta att det uppskattas mycket.

Magnus
Ducati Supersport 750, gula gruppen

mmm använder inte auto... va på kolmården innan detta terariumet lr va det heter. glömde i morse att gå igenom kamera inställningarna va lite sliten:öl

Du har ju D90 så du kan utan vidare låta kameran köra upp dem till iso 400 utan att det märks nämvärt,,vilket den knappast lär göra en solig dag,,det är ju inga studiopics direkt. Brorsan däremot som kör med gamla handvevade grejor ska kanske hålla sig till manuell iso ..haha

Du har ju D90 så du kan utan vidare låta kameran köra upp dem till iso 400 utan att det märks nämvärt,,vilket den knappast lär göra en solig dag,,det är ju inga studiopics direkt. Brorsan däremot som kör med gamla handvevade grejor ska kanske hålla sig till manuell iso ..haha

Hahah auto iso funkar i många fall men min D90 gillade inte auto iso med dagens väder på bulten....Det syns på bilderna också..

Annars bra jobbat Lasse och Abbe:tummenupp:tummenupp:tummenupp

mmm iso 400 ja men nu snackar vi 400 gånger 3:huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...