Tusenstrecket.....

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Idag e en sorgsen dag.....

Jag satt igår och knåpade ihop mitt "passeratuseninlägg-livshistoria" och efter mycket slit var jag nöjd över min redovisning av mitt tvåhjuliga liv, som traditionen kräver att man ska göra här på sporthoj.com då man lagt tusen inlägg.
Allt detta förgäves...

Men man ska ju se saker från den ljusa sidan.... jag får ju göra ett nytt "tuseninlägg"....nångång

Det e iallafall kul och träffas igen :hej

Re: Tusensträcket.....

fluppen skrev:
Idag e en sorgsen dag.....

Jag satt igår och knåpade ihop mitt "passeratuseninlägg-livshistoria" och efter mycket slit var jag nöjd över min redovisning av mitt tvåhjuliga liv, som traditionen kräver att man ska göra här på sporthoj.com då man lagt tusen inlägg.
Allt detta förgäves...

Men man ska ju se saker från den ljusa sidan.... jag får ju göra ett nytt "tuseninlägg"....nångång

Det e iallafall kul och träffas igen :hej
jag missade att skriva mitt 1000:e så nu får jag oxo en chans

Ikon skrev:
fråga thundercat...han har tagit över tronen som kung av spam efter mavve :fakta

Ja...Han är ALLTID här när man än är inne på forumet... och hans inlägg kryllar överallt...

Bra jobbat dunderkissen !

Thundercat skrev:
Jag har ju precis varit och sett Daredevil på bio... :fakta

Förstår det. Jag hittade ett uppehåll i din post-lista mellan 20:21 och 00:22. Måste ha varit jobbigt att sitta still i en biosalong hela tiden utan att ha ett tangentbord att knappa på?

McB skrev:
Förstår det. Jag hittade ett uppehåll i din post-lista mellan 20:21 och 00:22. Måste ha varit jobbigt att sitta still i en biosalong hela tiden utan att ha ett tangentbord att knappa på?

Lite jobbigt var det ju... men jag kan ju wappa på mobilen... :rolleyes: :D

Väck mig om 10år ! Lennart=antispammer enligt Tundercat !!
tror nog att jag har rullator innan det är dax för 1000:e. :p

Thundercat skrev:
Lite jobbigt var det ju... men jag kan ju wappa på mobilen... :rolleyes: :D

Det hade varit något!

Swedie - se till att fixa wap.sporthoj.com, så kan vi alltid hålla oss underrättade ang. vad som händer, oavsett var vi befinner oss. :tummenupp

McB skrev:
Det hade varit något!

Swedie - se till att fixa wap.sporthoj.com, så kan vi alltid hålla oss underrättade ang. vad som händer, oavsett var vi befinner oss. :tummenupp

Hur fungerar det med wapsidor? Måste det stå i någon annan kod än html för att telefonen skall kunna läsa det? :confused:

DET saknar jag......wap.sporthoj.com, på jobbet sitter man och försöker hitta nån schysst hojwap-sida men hittar ingen !!

Swedie- Kom igen gör en insats för oss desperata.....wap.sporthoj.com

Thundercat skrev:
Hur fungerar det med wapsidor? Måste det stå i någon annan kod än html för att telefonen skall kunna läsa det? :confused:

Nja, vissa telefoner kan även tolka html-kod. Wap bygger på en optimering av vanlig html-kod, men ser helt annorlunda ut. Det finns färdiga editors för att göra wapsidor, som tillhandahålls bla. av Ericsson och Nokia.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025