Subodh
Ny medlem
jag har lite små tankar om en turbo på min cbr 600
cykeln är en billig men välfunktionerande sak som jag tänkte
experimentera med
har läst och sökt en massa men inte hittat infon jag vill ha
till hur höga tryck tycker ni jag kan köra utan ic?
skulle gärna ladda där vid 0.5bar
hur trycksätter jag förgasarna på den?
någon som gjord detta lr har bilder?
hur mycke borde jag komsänka, behöver jag kompsänka för låga tryck?
behöver jag byta munstyck och införskaffa lambda?
vid en bil klarar man se med orginalförgasare i vissa fall
så borde det inte gå med en mc för kompenseras det inte när
mera lite luft strömar igen drar den med sej emra bränsle?
hittar bara info om gsxr här typ.
har tänkt mej turbon av en sr18det (200sx s13 nissan)
cykeln är en cbra 600 f2 (pc25) årsmod 1991
att turboladda 600 bli antagligen inte så gatvänligt med tanke på
att all effekt blir på de höga varven
cykeln är en billig men välfunktionerande sak som jag tänkte
experimentera med
har läst och sökt en massa men inte hittat infon jag vill ha
till hur höga tryck tycker ni jag kan köra utan ic?
skulle gärna ladda där vid 0.5bar
hur trycksätter jag förgasarna på den?
någon som gjord detta lr har bilder?
hur mycke borde jag komsänka, behöver jag kompsänka för låga tryck?
behöver jag byta munstyck och införskaffa lambda?
vid en bil klarar man se med orginalförgasare i vissa fall
så borde det inte gå med en mc för kompenseras det inte när
mera lite luft strömar igen drar den med sej emra bränsle?
hittar bara info om gsxr här typ.
har tänkt mej turbon av en sr18det (200sx s13 nissan)
cykeln är en cbra 600 f2 (pc25) årsmod 1991
att turboladda 600 bli antagligen inte så gatvänligt med tanke på
att all effekt blir på de höga varven
Last edited: