Tänkte kolla lite...
Nån som byggt Respirator på en sån hoj än? Dvs R1 med sprut? (-04 -05?) Sprutet kom väl redan -02, även de hojarna är intressanta.
Ni som gjort det, hur har ni mappat och har ni kört tilläggsprut och extra spridare, eller en rad STORA spridare och t e x en Civinco eller liknande? Går det att få dem att gå vettigt bra ö h t med dessa "Signalförvrängningsboxar"?
Kompsänkning med Cometic-packning, funkar det vid ca 1,2 - 1,4 Bars ladd?
Eller O-ringat och "typ" originalpackning fast tjockare...?
Vad pallar kolvarna för i dessa maskiner?
Grövre Pinnbultar nödvändigt?
Kammar?
Körbarhet?
Trångt som satan eller? (R1 -04 -05)
Hade tänkt att skiten skulle hålla, vill dock ha runt 300 Lippizanare... Har en del erfarenhet av kompressormatning av motorer, men dock ej på hojar... Spelar väl iofs ingen större roll,(Bil eller Hoj) men alla råd är ju alltid välkomna.
Tack på förhand,
Mvh Kimmen.
Nån som byggt Respirator på en sån hoj än? Dvs R1 med sprut? (-04 -05?) Sprutet kom väl redan -02, även de hojarna är intressanta.
Ni som gjort det, hur har ni mappat och har ni kört tilläggsprut och extra spridare, eller en rad STORA spridare och t e x en Civinco eller liknande? Går det att få dem att gå vettigt bra ö h t med dessa "Signalförvrängningsboxar"?
Kompsänkning med Cometic-packning, funkar det vid ca 1,2 - 1,4 Bars ladd?
Eller O-ringat och "typ" originalpackning fast tjockare...?
Vad pallar kolvarna för i dessa maskiner?
Grövre Pinnbultar nödvändigt?
Kammar?
Körbarhet?
Trångt som satan eller? (R1 -04 -05)
Hade tänkt att skiten skulle hålla, vill dock ha runt 300 Lippizanare... Har en del erfarenhet av kompressormatning av motorer, men dock ej på hojar... Spelar väl iofs ingen större roll,(Bil eller Hoj) men alla råd är ju alltid välkomna.
Tack på förhand,
