vrod
Ny medlem
- Gick med
- 3 Mar 2007
- Hoj
- Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Kanske inte är en rättvis rubrik, men låt gå.
Går i funderingarnas värld och har lite tankar om kubik och turbo.
Då jag vet att det sitter fullt med kunskap på denna tråd och då jag har kört peterpains turbomoppe så blev jag sugen som bara den.
Det jag funderar på är om någon har satt turbo på en 600. Om det har hänt här på forumet är jag intresserad av att få mer info.
Vad händer med köregenskaperna eftersom man antagligen sänker kompet i en så liten cykel?
Har man nytta av att det sitter sprut på en cykel från början, då menar jag inte specifikt på en 600, utan alla cyklar??
Tackar för alla svar som kan fås, kanske redan finns en tråd??
Går i funderingarnas värld och har lite tankar om kubik och turbo.
Då jag vet att det sitter fullt med kunskap på denna tråd och då jag har kört peterpains turbomoppe så blev jag sugen som bara den.
Det jag funderar på är om någon har satt turbo på en 600. Om det har hänt här på forumet är jag intresserad av att få mer info.
Vad händer med köregenskaperna eftersom man antagligen sänker kompet i en så liten cykel?
Har man nytta av att det sitter sprut på en cykel från början, då menar jag inte specifikt på en 600, utan alla cyklar??
Tackar för alla svar som kan fås, kanske redan finns en tråd??