Tur man inte e blond.. (?)

Jag är också blond... och heter Jessica :(

Men det där förstod till och med jag :hihi

Visst kan jag känna mig blåst och trög ibland, men det där va fasen IQ - fiskpinne....

Herre Gud! Hur dum får man vara?

Jag säger då det.... OH MY GOD! :dummer

eller som hon sa i serien Newlyweds på MTV: Is this chicken or fish? I know it's fish but.." Varpå hennes ex Nick tittar på henne och skakar på huvudet..

Zandrah skrev:
2240439 Jag säger då det.... OH MY GOD! :dummer

eller som hon sa i serien Newlyweds på MTV: Is this chicken or fish? I know it's tuna but.." Varpå hennes ex Nick tittar på henne och skakar på huvudet..

rättade lite... hon sa att hon visste att det var tonfisk men visste inte om det var en fisk eler fågel

Mitt favvo citat av henne är ändå.."Buffalo wings? But Niiiiiiick(jobbigt gnällröstläge och med utskjuten underläpp)...Do buffalos have wings?" Hon får mig att verka smart :D

Plåtniklas skrev:
2240092 Hon är så korkad att hon blir ful.
Hmm, nej.

jessica.jpg

ozto skrev:
2240499 rättade lite... hon sa att hon visste att det var tonfisk men visste inte om det var en fisk eler fågel

Ja just! Hade för mig att det var något med tonfisk.. Fabrikatet hette typ "chicken of the sea" så hon blev väl osäker på om tonfisk verkligen var fisk eller kylling :lol

AlexH skrev:
2240565 Ok, hon är dj-ligt snygg det håller jag med om men ärligt talat grabbar,
hade ni pallat med att vara ihop med henne?
Ja, lätt. Hon är ju inte direkt fattig, så man lär ju kunna snylta till sig ganska många schyssta prylar innan man gör slut.

Back