Kungen
Ny medlem
I dag 31 okt var det dags för läkarbesök i Lund hos läkaren som skall operera mig.
vi har 3 möjligheter
1: skita i att operera vilket kommer innebära kryckor resten av livet
2: steloperera = en krycka resten av livet
3: Protes. in med en ny höftkula och bygga om hela skiten där inne.
det beskedet jag fick i dag var mindre kul.
väljer jag 1 eller 2 kan jag glömma köra hoj mer.
väljer jag 3 finns det en liiiiiten möjlighet för mig att köra hoj igen.
eftersom höften är så stel som den är nu så kommer det inte bli mycket bättre och läkaren sa att köra hoj 2007 eller 2008 kunde jag glömma.
om jag tränade och lå i så kanske 2009 kunde jag böja den så mkt så jag kan sitta på en Sporthoj igen.
Operationen blir i januari eller februari
Well Well folkens livet är inte alltid som man trodde det skulle bli.
Vi ses någon gång i framtiden, kanske.
vi har 3 möjligheter
1: skita i att operera vilket kommer innebära kryckor resten av livet
2: steloperera = en krycka resten av livet
3: Protes. in med en ny höftkula och bygga om hela skiten där inne.
det beskedet jag fick i dag var mindre kul.
väljer jag 1 eller 2 kan jag glömma köra hoj mer.
väljer jag 3 finns det en liiiiiten möjlighet för mig att köra hoj igen.
eftersom höften är så stel som den är nu så kommer det inte bli mycket bättre och läkaren sa att köra hoj 2007 eller 2008 kunde jag glömma.
om jag tränade och lå i så kanske 2009 kunde jag böja den så mkt så jag kan sitta på en Sporthoj igen.
Operationen blir i januari eller februari
Well Well folkens livet är inte alltid som man trodde det skulle bli.
Vi ses någon gång i framtiden, kanske.
) fick operera in proteser i båda sina höfter efter ett liv klättrandes upp och ner på traktorer och skit. Han kunde inte gå innan det, knappt ens med kryckor, än mindre köra någonting (bil, traktor, grävmaskin). De sa till honom att inte köra bil på tre månader efter första operationen, två veckor senare började han arbeta igen. Efter andra operationen sa de åt honom att låta bli allt sånt i sex månader och då väntade han faktiskt tre månader. Har gått ett par år sen dess och han har inte ont i höften och har inte behövt kryckor sen andra operationen för ett par år sen. Ville bara ge dig en lite positiv bild på det hela...