Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilka Jävla Soopoor! 
Varför i hela friden har dem en hjälm fastsatt på knarren för ?![]()
Haha, att man inte skäms av att lägga ut en sån skitfilm. Köra med hjälmen fastsatt på cykeln istället för på huvet, ser ju lika smart ut som alla moppefuckos som kör med hjälmen uppe på huvet istället för att trycka ner den och spänna den.
De kunde ju för fan inte ens wheela, inget fel i sig, jag kan inte heller wheela men jag gör inte filmer om det och lägger ut på nätet.

nope inte mer än vad de gör på filmen i alla fall men jag har i för sig aldrig hållit på och försöka, blir väl någon powerwheelie iblandKan du inte Uiila
![]()

The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Gäller även Sverige...3017692The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Du ska inte vara så hård mot dig själv.Gäller även Sverige...
The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

hahaha... så jävla bra... snart har vi inte en yänkare kvar![]()
- samt göra dom sämsta stunten i världshitorien. Gjorde ju coolare saker på min Yamaha FS1:a på den gamla goda tiden!

Ja, detta var ju INTE så bra.........., fy fan..... urk! Och som någon sa, den låten är så jävulskt dålig. Det finns nog ingen låt jag avskyr mer heller!![]()
![]()
Om en amerikan säger det du citerade är det roligt. Precis som om en svensk säger så om dumma svenskar. Men vi ska nog inte vända oss mot de vassaste besticken i Sverige för att hitta någon som skrattar åt att amerikaner skulle vara dummare generellt.
Förövrigt, om någon har gått ut grundskolan och inte vet skillnaden mellan amerikanare (en amerikansk bil) och amerikaner (vanligtvis invånare i USA) - är det då personen som var obildbar eller är den svenska skolan en katastrof?Att i samma tråd antyda amerikaners dumhet... det är humor
.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |