Tuffa amerikanare! Klassiker

Haha, att man inte skäms av att lägga ut en sån skitfilm. Köra med hjälmen fastsatt på cykeln istället för på huvet, ser ju lika smart ut som alla moppefuckos som kör med hjälmen uppe på huvet istället för att trycka ner den och spänna den.

De kunde ju för fan inte ens wheela, inget fel i sig, jag kan inte heller wheela men jag gör inte filmer om det och lägger ut på nätet.

HA HA :rofl :skrattaåt Vilka Jävla Soopoor!

Varför i hela friden har dem en hjälm fastsatt på knarren för ? :va

Jag satt och vart så röd i ansiktet och hade ett sånt skamm-face så tjejen undrade vad jag generad över.

Haha, att man inte skäms av att lägga ut en sån skitfilm. Köra med hjälmen fastsatt på cykeln istället för på huvet, ser ju lika smart ut som alla moppefuckos som kör med hjälmen uppe på huvet istället för att trycka ner den och spänna den.

De kunde ju för fan inte ens wheela, inget fel i sig, jag kan inte heller wheela men jag gör inte filmer om det och lägger ut på nätet.

:rolleyes: Kan du inte Uiila :skrattaåt

The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

hahaha... så jävla bra... snart har vi inte en yänkare kvar ;)

3017692 The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Gäller även Sverige...

:rofl :hihi :fakta

Jävligt feta skottpengar på att lägga in den låten i nåt sammanhang. Jag tror fan inte det finns en enda låt som jag avskyr mer.

OH JÄÄLAR VILKA TOKAR VAD DOM KÖR!

när jag blir stor om jag någonsin blir det så vill jag bli som dem:rolleyes:

hahaha... så jävla bra... snart har vi inte en yänkare kvar ;)

Om en amerikan säger det du citerade är det roligt. Precis som om en svensk säger så om dumma svenskar. Men vi ska nog inte vända oss mot de vassaste besticken i Sverige för att hitta någon som skrattar åt att amerikaner skulle vara dummare generellt.

Förövrigt, om någon har gått ut grundskolan och inte vet skillnaden mellan amerikanare (en amerikansk bil) och amerikaner (vanligtvis invånare i USA) - är det då personen som var obildbar eller är den svenska skolan en katastrof? ;) Att i samma tråd antyda amerikaners dumhet... det är humor :D.

Last edited:
Undra om det e fett coolt i Amerika att köra med hjälmen hängandes på sidan av hojen samtidigt som man kör i t-shirt fel-vänd keps och solbrillor :va - samt göra dom sämsta stunten i världshitorien. Gjorde ju coolare saker på min Yamaha FS1:a på den gamla goda tiden!

Ja, detta var ju INTE så bra.........., fy fan..... urk! Och som någon sa, den låten är så jävulskt dålig. Det finns nog ingen låt jag avskyr mer heller!:huvet :huvet

Ja, detta var ju INTE så bra.........., fy fan..... urk! Och som någon sa, den låten är så jävulskt dålig. Det finns nog ingen låt jag avskyr mer heller!:huvet :huvet

jag håller fullständigt med. skitlåt. man blir ju spyfärdig. och så köra med hjälpem på sidan... fan va korkat.

Om en amerikan säger det du citerade är det roligt. Precis som om en svensk säger så om dumma svenskar. Men vi ska nog inte vända oss mot de vassaste besticken i Sverige för att hitta någon som skrattar åt att amerikaner skulle vara dummare generellt.

Förövrigt, om någon har gått ut grundskolan och inte vet skillnaden mellan amerikanare (en amerikansk bil) och amerikaner (vanligtvis invånare i USA) - är det då personen som var obildbar eller är den svenska skolan en katastrof? ;) Att i samma tråd antyda amerikaners dumhet... det är humor :D.

När jag läser om är det faktiskt riktig humor ;) Såg just själv vad jag hade skrivigt :)

*/ ?>
Back