Tt

jag är EXTREMT sugen på en TT,men saknar hoj för stunden... leter febrilt, men priserna är samma som för 6 år sedan :huvet

Jag är också sugen.
Har två hojar, påställda och klara men ingen möjlighet att köra... :gnissla

Grymt sugen då man saknat TT senaste åren men hojen rasade ju såklart förra veckan, köp aldrig italienskt :gnissla

jag är EXTREMT sugen på en TT,men saknar hoj för stunden... leter febrilt, men priserna är samma som för 6 år sedan :huvet
Ähhh, det är bara till att slanta, du vet att det är värt det! :tummenupp
Grymt sugen då man saknat TT senaste åren men hojen rasade ju såklart förra veckan, köp aldrig italienskt :gnissla
Det är inget fel på italienskt, du skulle inte litat på säljaren av hojen bara... :tungan:7peta:krama

Det är inget fel på italienskt, du skulle inte litat på säljaren av hojen bara... :tungan:7peta:krama

haha ja den där säljaren skulle man aldrig litat på :gnissla :D:tungan

vad säger du ? allvar ? hörde att du fått ta hem den på släp, men inte att det var SÅ allvarligt.

går den att rädda ?

ja rädda den går nog, har inte riktigt haft tid att felsöka då vi varit i småland en vecka ju. Har dock så sakta nu börjat kolla på den och ser man till symptom är det antingen kopplingen eller oljepumpen, kan vara båda också.

Ska kolla noggrannare nu i helgen så får vi se vad det är för fel.

Jag e också sugen som f.. Letar hoj,kanske kommer en innan säsongen e slut :)

Gött då kanske vi kan hinna med en TT innan säsongen är slut, dessutom med hyffsad anslutningsgrad :tummenupp

Det italienska åbäket var lättlagat, muttern till kopplingspaketet som lossnat pga avsaknad av låsbricka. Åtgärdat nu så jag är redo för TT igen :yoparty

Så nu får ww och kimi ta och fixa hoj pronto samt dem andra gammelgubbarna ovan ta sig samman, damma av sina hojar och dyka upp på strandvägen vid nästa TT :D :banana :tuttar

Skönt o höra att det inte var värre:tummenupp. Instämmer, e sjuukt sugen på att köra 2 hjul igen. Jag letar och hoppas att det dyker upp nått snart:D

Gött då kanske vi kan hinna med en TT innan säsongen är slut, dessutom med hyffsad anslutningsgrad :tummenupp

Det italienska åbäket var lättlagat, muttern till kopplingspaketet som lossnat pga avsaknad av låsbricka. Åtgärdat nu så jag är redo för TT igen :yoparty

Så nu får ww och kimi ta och fixa hoj pronto samt dem andra gammelgubbarna ovan ta sig samman, damma av sina hojar och dyka upp på strandvägen vid nästa TT :D :banana :tuttar
Höröö! :7peta Duccen är mer än avdammad, har kört tre heldagar som instruktör på Knudan i spöregn så dammig är det sista den är!

Har bara sett Anthony och Mirek där så jag undrar om resten av RoH blivit rädda för att köra fort...

QUOTE=Maverick_ou812;6346830]Höröö! :7peta Duccen är mer än avdammad, har kört tre heldagar som instruktör på Knudan i spöregn så dammig är det sista den är!

Har bara sett Anthony och Mirek där så jag undrar om resten av RoH blivit rädda för att köra fort..[/QUOTE]

Va bra, då slipper du tvätta den med :D

Japp det är fikarundor och lukta på blommorna tempo som gäller nu :tuttar:D

Jag är klar för TT vilken tisdag som helst....

Klar här med :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...